• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Маркетинг і Комунікації

Samsung пропонує підприємцям-винахідникам спробувати пояснити свої ідеї шестирічним дітям

30 Листопада, 2021
Час прочитання: 3 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Діти — суворі критики, адже вони все кажуть, як є. Та й спостерігати за ними цікаво. До цих двох фактів і звернулася агенція RAPP, створюючи промокампанію для складаних смартфонів Samsung Galaxy Z Fold3.

В ході кампанії Curiosity Unfolded підприємцям-винахідникам зі спільноти Founders Forum запропонували спробувати пояснити свої ідеї шестирічним дітям, скориставшись смартфоном Samsung Galaxy Z Fold3 в якості наочного посібника.

Кампанія складається із серії коротких фільмів, де підприємці за допомогою функціоналу складаних смартфонів намагаються пояснити свої ідеї юній аудиторії. А дітлахи «випробовують на міцність» експертів, задаючи їм численні питання.

З підприємців-винахідників Founders Forum в кампанії взяли участь Боббі Гілі, д-р Хелен О’Ніл та Кармен Паласіос-Берракеро: хтось із них створює гормональні ліки, хтось — досліджує квантові технології, а хтось — переосмислює дронів-доставників.

Сід Гордон, креативний директор RAPP UK, пояснює: «Діти часто є найсуворішими критиками. Вони не бояться задавати вам складні питання, ким би ви не були і що б не робили. Тому ви повинні бути дуже добре підготованими і розповідати свою історію якомога простіше і якомога цікавіше. Ця кампанія стала непростим випробуванням для наших підприємців і водночас продемонструвала, як Samsung Galaxy Z Fold3 здатен спростити повсякденні справи та завдання».

А Алекс Конавей, бренд-директор Samsung, зазначив: «Наше тривале партнерство з Founders Forum дало нам можливість співпрацювати з новим поколінням підприємців-винахідників. Було вкрай цікаво спостерігати, як концепція допитливості та прискіпливі шестирічні критики допомагають бізнес-лідерам майбутнього піддавати сумніву власний спосіб мислення. А в центрі цієї діяльності був наш новий складаний пристрій, якнайкраще пристосований для того, щоб вони могли продемонструвати, як їхні ідеї просувають вперед світ технологій».

Джерело


Читайте також:

Samsung та K-Pop артистка BIBI запускають колекцію моди в AR.

Від сітки з цибулею до історії кохання: Samsung перетворює фото на фільми.

Samsung проводить інструктаж в стилі хеві-метал 1980-х.

Теги: відеодетимаркетинг і комунікаціїтехнології

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду
Аналітика

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду

27 Травня, 2025

Український ринок комунікацій балансує між традиційними підходами та новими викликами. З одного боку, ми спостерігаємо зростання Digital ринку – за даними Всеукраїнської рекламної коаліції, у 2024 році він збільшився на...

Читати даліDetails

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей

Новорічні радощі починаються з поїздки: як Uklon дарує святкову магію у період зимових свят

РЕКОМЕНДОВАНО

Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025
Бізнес та Інновації

Наймасштабніша наукова подія для молоді: що очікувати на OL Science & Tech Fest 2025

20 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью
Відео

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

3 Червня, 2025
Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників
Інсайти

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

5 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.