29 вересня світ відзначає Всесвітній день серця, мета якого — привернути увагу до серцевих хвороб, адже за статистикою це найчастіша причина смертності. В Україні ця проблема також дуже гостра — щороку народжується від 3,5 до 5 тис. дітей з вадами серця, часто про цю хворобу дізнаються, коли діяти вже запізно.
«Твоя Опора» — єдина організація, яка є членом World Heart Federation (Всесвітньої федерації серця) від України. Саме тому фонд «Твоя Опора» та агенція Trembita PR ініціювали інформаційну кампанію до Дня серця в Україні на національному рівні під назвою «Переодягнись у червоне, підтримай дітей з вадами серця».
Так, 29 вересня червоним кольором засвітились Пішохідний міст, тематичний ролик транслювався на екранах ТРЦ Києва — Гулівер, Ретровіль, Скаймол, Блокбастер мол, Академ Сіті, Атмосфера, Городок, у маршрутних таксі на екранах Marshrut.tv, у мережах кінотеатрів Батерфляй, Multiplex, на екранах мережі заправок WOG.
50 лідерів думок та селебів, серед яких — Аліна Шаманська, Тетяна Терехова, Злата Огневич, Тетяна Гриньова переодяглись у цей день в червоні футболки і закликали у соц.мережах допомогти дітям донатами. У червоне переодяглись навіть лікарі інституту ім. Амосова, провівши флешмоб «Серце не камінь».
«7 сюжетів, в т.ч. на СТБ, 1+1, Інтері, 18 публікацій у ЗМІ, півсотні сторіз і постів у соц.мережах дали охоплення в більш як 23 млн. Вкупі із аутдор активностями загальнне охоплення склало 36 млн. Проте основний показник ефективності — це сплеск донатів під час кампанії до Всесвітнього дня серця, який склав плюс 300%. Ми порівняли кількість донорів та суму за тиждень «до» та тиждень «після» PR кампанії», — говорить співвласниця та креативний директор агенції Trembita PR Дар’я Сухенко.
«Ми вдячні кожному партнеру, блогеру, донору, ЗМІ — всім, хто долучився до нашої кампанії! Я працюю в такій сфері, де без людей і партнерів нічого не буде. Допомога не падає з неба, щоб її отримати ми важко і системно працюємо щодня, адже діти не можуть чекати. Цей кейс насправді вирішив одразу кілька задач. Перша — ми привернули увагу до Всесвітнього дня серця і нагадали про проблему вроджених вад серця. Друга — ми стимулювали збір до проєкту «Велике маленьке серце». І третя, не менш важлива, — ми показали тим, в кого опускаються руки, що все можливо. Хочу зазначити, що це дійсно благодійний проєкт і всі наші партнери долучились pro bono», — зазначила Лера Татарчук, засновниця благодійного фонду «Твоя Опора».
Благодійний фонд «Твоя Опора» вже 7 років опікується дітьми з вадами серця. За цей час фонду разом з донорами вдалось назбирати більш ніж 131 мільйон гривень на операції для дітей, медичне обладнання, ліки та витратні матеріали.
2020 року «Твоя Опора» запустила флагманській проєкт «Велике маленьке серце» hearts.help, мета якого — назбирати 36 мільйонів гривень на операції дітей з вадами серця в інституті Амосова. Окрім кампанії до Всесвітнього дня серця в рамках проєкту відбулась серія благодійних тренувань із зірками зі скандинавської ходьби на НСК «Олімпійський», благодійний забіг у партнерстві із благочинною платформою KIND HEARTS RUN на ВДНГ, спільні акції з мережею супермаркетів NOVUS та мережею лабораторій Сінево та Альфа-Банком. На сьогодні по проєкту ВМС зібрано 2,1 мільйона гривень.
Читайте також:
Музика пульсу і симулятор серцевого нападу: соціальні кампанії заради здорового серця