• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Відповідальність

«Переодягнись у червоне». Фонд «Твоя Опора» та агенція Trembita PR ініціювали інформаційну кампанію до Дня серця

21 Жовтня, 2021
Час прочитання: 1 хв.
A A
«Переодягнись у червоне». Фонд «Твоя Опора» та агенція Trembita PR ініціювали інформаційну кампанію до Дня серця
Share on FacebookShare on Twitter

29 вересня світ відзначає Всесвітній день серця, мета якого — привернути увагу до серцевих хвороб, адже за статистикою це найчастіша причина смертності. В Україні ця проблема також дуже гостра — щороку народжується від 3,5 до 5 тис. дітей з вадами серця, часто про цю хворобу дізнаються, коли діяти вже запізно.

«Твоя Опора» — єдина організація, яка є членом World Heart Federation (Всесвітньої федерації серця) від України. Саме тому фонд «Твоя Опора» та агенція Trembita PR ініціювали інформаційну кампанію до Дня серця в Україні на національному рівні під назвою «Переодягнись у червоне, підтримай дітей з вадами серця».

Так, 29 вересня червоним кольором засвітились Пішохідний міст, тематичний ролик транслювався на екранах ТРЦ Києва — Гулівер, Ретровіль, Скаймол, Блокбастер мол, Академ Сіті, Атмосфера, Городок, у маршрутних таксі на екранах Marshrut.tv, у мережах кінотеатрів Батерфляй, Multiplex, на екранах мережі заправок WOG. 

50 лідерів думок та селебів, серед яких — Аліна Шаманська, Тетяна Терехова, Злата Огневич, Тетяна Гриньова переодяглись у цей день в червоні футболки і закликали у соц.мережах допомогти дітям донатами. У червоне переодяглись навіть лікарі інституту ім. Амосова, провівши флешмоб «Серце не камінь». 

«7 сюжетів, в т.ч. на СТБ, 1+1, Інтері, 18 публікацій у ЗМІ, півсотні сторіз і постів у соц.мережах дали охоплення в більш як 23 млн. Вкупі із аутдор активностями загальнне охоплення склало 36 млн. Проте основний показник ефективності — це сплеск донатів під час кампанії до Всесвітнього дня серця, який склав плюс 300%. Ми порівняли кількість донорів та суму за тиждень «до» та тиждень «після» PR  кампанії», — говорить співвласниця та креативний директор агенції Trembita PR Дар’я Сухенко. 

«Ми вдячні кожному партнеру, блогеру, донору, ЗМІ — всім, хто долучився до нашої кампанії! Я працюю в такій сфері, де без людей і партнерів нічого не буде. Допомога не падає з неба, щоб її отримати ми важко і системно працюємо щодня, адже діти не можуть чекати. Цей кейс насправді вирішив одразу кілька задач. Перша — ми привернули увагу до Всесвітнього дня серця і нагадали про проблему вроджених вад серця. Друга — ми стимулювали збір до проєкту «Велике маленьке серце». І третя, не менш важлива, —  ми показали тим, в кого опускаються руки, що все можливо. Хочу зазначити, що це дійсно благодійний проєкт і всі наші партнери долучились pro bono», — зазначила Лера Татарчук, засновниця благодійного фонду «Твоя Опора». 

Благодійний фонд «Твоя Опора» вже 7 років опікується дітьми з вадами серця. За цей час фонду разом з донорами вдалось назбирати більш ніж 131 мільйон гривень на операції для дітей, медичне обладнання, ліки та витратні матеріали. 

2020 року «Твоя Опора» запустила флагманській проєкт «Велике маленьке серце» hearts.help, мета якого — назбирати 36 мільйонів гривень на операції дітей з вадами серця в інституті Амосова. Окрім кампанії до Всесвітнього дня серця в рамках проєкту відбулась серія благодійних тренувань із зірками зі скандинавської ходьби на НСК «Олімпійський»,  благодійний забіг у партнерстві із благочинною платформою KIND HEARTS RUN на ВДНГ, спільні акції з мережею супермаркетів  NOVUS та мережею лабораторій Сінево та Альфа-Банком. На сьогодні по проєкту ВМС зібрано 2,1 мільйона гривень.    


Читайте також:

Музика пульсу і симулятор серцевого нападу: соціальні кампанії заради здорового серця

Теги: здоров'ясоціальна відповідальністьсоціальна реклама

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Ікона чистоти та стилю: MAKE SENSE створили лонч-кампанію для перших в Україні чорних вологих серветок Naturelle
Ідеї

Ікона чистоти та стилю: MAKE SENSE створили лонч-кампанію для перших в Україні чорних вологих серветок Naturelle

29 Квітня, 2025

Агентство стратегічного маркетингу MAKE SENSE кинула виклик звичним уявленням про засоби особистої гігієни, і презентувала креативну кампанію для бренду Naturelle, що поєднує чистоту з бездоганним стилем. Минулого року, компанія Sunvita...

Читати даліDetails

135 окремий батальйон ТрО разом із McCANN Kyiv запустив нетипову рекрутингову кампанію

GET Business Festival об’єднав український бізнес заради розвитку під час війни

РЕКОМЕНДОВАНО

Маркетинг і Комунікації

20 років Effie в Україні: тримай марку ефективності

11 Червня, 2025
Відповідальність

«Доставка краси»: dzvinko, 4Face та EVA.UA запустили ініціативу підтримки захисниць України

24 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

“AVANGАRDEN”: МИСТЕЦТВО, БІЗНЕС І ЖИТТЯ ПОПРИ ВИКЛИКИ ВІЙНИ
Бізнес та Інновації

“AVANGАRDEN”: МИСТЕЦТВО, БІЗНЕС І ЖИТТЯ ПОПРИ ВИКЛИКИ ВІЙНИ

3 Липня, 2025
Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення
Аналітика

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення

30 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.