• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

Шоу дронів від Pfizer над гірськими селами дає поради з охорони здоров’я

13 Жовтня, 2021
Час прочитання: 3 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Креативна агенція F5 Shanghai та компанія Pfizer запустили в Китаї кампанію Healthcare for All, для якої вони організували шоу дронів.

Шоу, в якому взяли участь 1000 так званих Healthycopters, відбулося над невеличким селищем Баймяо в провінції Сичуань. Через своє розташування високо в горах, доступ до медичної інформації у місцевих жителів був доволі обмеженим.

Метою цьогорічної кампанії Pfizer було продемонструвати інноваційне мислення, майстерне використання технологій та передові наукові досягнення. А також те, як все це може дати доступ до біофармацевтичних інновацій людям з усіх куточків світу. Навіть тим, хто живе у найвіддаленіших місцях.

Легкий доступ до медичних послуг і установ часто обмежується лише жителями великих міст, таких як Пекін чи Шанхай. Натомість жителі сіл, розташованих десь у глушині, отримують лише обмежену просвіту щодо охорони здоров’я. І провадиться вона з використанням дуже традиційних та «нудних» методів. Проте навіть базова обізнаність з охорони здоров’я вимагає засвоєння великої кількості інформації. Тому-то агенція F5 Shanghai і вирішила влаштувати шоу дронів, щоб у такий незабутній спосіб поділитися з людьми знаннями компанії Pfizer.

Тисяча дронів формувала в повітрі різні символи, які виступали в ролі своєрідних інформаційних піктограм, що проєкуються на нічне небо. Ці медичні поради було добре видно як жителям Баймяо, так і мешканцям сусідніх із ними сіл.

Компанія Pfizer також тісно співпрацювала з місцевим управлінням охорони здоров’я, щоб розробити для свого шоу дронів такі символи, які міститимуть актуальну і корисну для місцевих жителів інформацію.

Загалом таких порад було показано шість, по одній на кожного члена родини: немовля, дитина, мати, батько, дідусь і бабуся.

…і щоб точно запам’ятали

Під час шоу оповідач на землі також роз’яснював глядачам, що саме мається на увазі під кожним символом.

А щоб пересвідчитися, що спроєковані на небо поради лікарів дійсно відкладуться у пам’яті місцевих жителів, компанія Pfizer також випустила комікс з усіма цими порадами. В основу сюжету коміксу було покладено легенди, пов’язані з місцевим фестивалем «День дітей», в яких йдеться про монстрів та хвороби.

Джерело


Читайте також:

Pfizer та BioNtech розгортають кампанію довіри до вакцинації в США.

Як в Таїланді розповідають про вакцину та нову норму.

Вакцина робить світ відкритим. Google випустив новий життєствердний ролик.

Послання з майбутнього та виховання юних антифанатів: креатив у підтримку вакцинації.

Теги: дрониздоров'ясоціальна рекламасуспільство

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Ікона чистоти та стилю: MAKE SENSE створили лонч-кампанію для перших в Україні чорних вологих серветок Naturelle
Ідеї

Ікона чистоти та стилю: MAKE SENSE створили лонч-кампанію для перших в Україні чорних вологих серветок Naturelle

29 Квітня, 2025

Агентство стратегічного маркетингу MAKE SENSE кинула виклик звичним уявленням про засоби особистої гігієни, і презентувала креативну кампанію для бренду Naturelle, що поєднує чистоту з бездоганним стилем. Минулого року, компанія Sunvita...

Читати даліDetails

«Якісні ліки для всього світу»: MAKE SENSE створили кампанію про глобальну експансію Farmak

Adsapience створив унікальний LifeSavingTruck для донорства крові, що подорожує країною

РЕКОМЕНДОВАНО

Бізнес та Інновації

40+ експертів, 500+ учасників і нескінченна кількість інсайтів: як пройшов MRKTNG MRTHN 2025

10 Червня, 2025
Відповідальність

ВРК створює нову категорію в комунікаціях – Військова реклама (Military advertising)

20 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії
Відповідальність

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії

26 Червня, 2025
Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві
Ідеї

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві

30 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.