• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

Морозиво зі смаком макаронів з сиром: кобрендинг Kraft і Van Leeuwen як спосіб привернути увагу

14 Липня, 2021
Час прочитання: 1 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Споживачів останнім часом відволікає сам факт завершення локдауну. Тому бренди намагаються компенсувати цей брак уваги численними чудернацькими тактиками. Однією з них стало морозиво зі смаком макаронів з сиром, лімітовану партію якого сьогодні випустила компанія Kraft Foods спільно з трендовим брендом морозива Van Leeuwen.

Таке сирне морозиво продовжує популярну останнім часом тенденцію до несподіваного кобрендингу. Наприклад KFC з його дровами і черевиками або Nike з беконом.

З огляду на все це, видання The Drum поцікавилося, що ж думають з приводу такого партнерства експерти-маркетологи.

Якою є реальна цінність таких епатажних одноразових акцій для бренду?

Карен Фреберг, професорка стратегічних комунікацій Луїсвілльського університету, зазначає: «Оскільки таких неочікуваних партнерств стає дедалі більше, відповідно й планка стає вищою для лімітованих продуктів, які роблять ставку на шоковий ефект. Коли я писала про гірчичне морозиво у Франції, я думала, мене вже нічим не здивуєш. Ці компанії зараз змагаються за увагу людей не лише з іншими виробниками аналогічних споживчих товарів, а й з фітнес-брендами, з Netflix… Уваги споживачів вимагають всі».

Морозиво це було створене до американського Дня макаронів з сиром (14 липня). Апелювання до таких менш відомих свят і чудернацькі товари до них, на думку Пірса Фоукса, засновника медіакомпанії PSFK, є симптомом пандемії.

Також це – можливість для старих брендів швиденько додати собі «крутизни» завдяки партнерству з якимось престижним брендом, стверджує Фоукс.

В близькій перспективі переваги такого хайпу в медіа очевидні, пояснює Роберт Пассікофф, президент консалтингової фірми Brand Keys. А от в довгій перспективі – не дуже.

«Морозиво зі смаком макаронів з сиром – це як стара-добра макдональдсівська стратегія МакРеберець, коли раз на рік ви учиняєте щось дивне. В довгій перспективі в ній сенсу немає, адже таке привернення уваги ніяк не примножить цінність бренда і не допоможе йому краще задовольняти очікування споживачів», – переконаній Пассікофф.

Втім, дехто з експертів вважає, що такі акції – цілком доречний спосіб позмагатися за увагу в епоху цейтноту.

Кімберлі Нелс, професорка маркетингу і міжнародного бізнесу в Університеті Невади, пояснює: «Зараз я дедалі частіше помічаю, як всі (і я – не виняток) намагаються водночас відповідати на е-мейли, перевіряти баланс на своїй банківській картці, виконувати домашнє завдання, скролити соцмережі, грати в мобільні ігри, підтримувати бесіду з друзями чи родичами і ще багато чого робити. Ментальна активність в наш час вже не буває присвячена виключно маркетинговому стимулу. Відповідно, компаніям доводиться бути якомога креативнішими, щоб впіймати увагу споживача. Адже за неї в цей самий момент змагаються ще десяток інших речей. Тому такі лімітовані серії можуть стати саме тим, що проб’ється до споживача крізь весь навколишній шум».

Джерело

Теги: брендингкреативмаркетинг і комунікації

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Відповідальність

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії

26 Червня, 2025
Інсайти

Effie Worldwide назвав найефективніших у світі – результати Effie Index 2024

9 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

“AVANGАRDEN”: МИСТЕЦТВО, БІЗНЕС І ЖИТТЯ ПОПРИ ВИКЛИКИ ВІЙНИ
Бізнес та Інновації

“AVANGАRDEN”: МИСТЕЦТВО, БІЗНЕС І ЖИТТЯ ПОПРИ ВИКЛИКИ ВІЙНИ

3 Липня, 2025
Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення
Аналітика

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення

30 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.