• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

Морозиво зі смаком макаронів з сиром: кобрендинг Kraft і Van Leeuwen як спосіб привернути увагу

14 Липня, 2021
Час прочитання: 1 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Споживачів останнім часом відволікає сам факт завершення локдауну. Тому бренди намагаються компенсувати цей брак уваги численними чудернацькими тактиками. Однією з них стало морозиво зі смаком макаронів з сиром, лімітовану партію якого сьогодні випустила компанія Kraft Foods спільно з трендовим брендом морозива Van Leeuwen.

Таке сирне морозиво продовжує популярну останнім часом тенденцію до несподіваного кобрендингу. Наприклад KFC з його дровами і черевиками або Nike з беконом.

З огляду на все це, видання The Drum поцікавилося, що ж думають з приводу такого партнерства експерти-маркетологи.

Якою є реальна цінність таких епатажних одноразових акцій для бренду?

Карен Фреберг, професорка стратегічних комунікацій Луїсвілльського університету, зазначає: «Оскільки таких неочікуваних партнерств стає дедалі більше, відповідно й планка стає вищою для лімітованих продуктів, які роблять ставку на шоковий ефект. Коли я писала про гірчичне морозиво у Франції, я думала, мене вже нічим не здивуєш. Ці компанії зараз змагаються за увагу людей не лише з іншими виробниками аналогічних споживчих товарів, а й з фітнес-брендами, з Netflix… Уваги споживачів вимагають всі».

Морозиво це було створене до американського Дня макаронів з сиром (14 липня). Апелювання до таких менш відомих свят і чудернацькі товари до них, на думку Пірса Фоукса, засновника медіакомпанії PSFK, є симптомом пандемії.

Також це – можливість для старих брендів швиденько додати собі «крутизни» завдяки партнерству з якимось престижним брендом, стверджує Фоукс.

В близькій перспективі переваги такого хайпу в медіа очевидні, пояснює Роберт Пассікофф, президент консалтингової фірми Brand Keys. А от в довгій перспективі – не дуже.

«Морозиво зі смаком макаронів з сиром – це як стара-добра макдональдсівська стратегія МакРеберець, коли раз на рік ви учиняєте щось дивне. В довгій перспективі в ній сенсу немає, адже таке привернення уваги ніяк не примножить цінність бренда і не допоможе йому краще задовольняти очікування споживачів», – переконаній Пассікофф.

Втім, дехто з експертів вважає, що такі акції – цілком доречний спосіб позмагатися за увагу в епоху цейтноту.

Кімберлі Нелс, професорка маркетингу і міжнародного бізнесу в Університеті Невади, пояснює: «Зараз я дедалі частіше помічаю, як всі (і я – не виняток) намагаються водночас відповідати на е-мейли, перевіряти баланс на своїй банківській картці, виконувати домашнє завдання, скролити соцмережі, грати в мобільні ігри, підтримувати бесіду з друзями чи родичами і ще багато чого робити. Ментальна активність в наш час вже не буває присвячена виключно маркетинговому стимулу. Відповідно, компаніям доводиться бути якомога креативнішими, щоб впіймати увагу споживача. Адже за неї в цей самий момент змагаються ще десяток інших речей. Тому такі лімітовані серії можуть стати саме тим, що проб’ється до споживача крізь весь навколишній шум».

Джерело

Теги: брендингкреативмаркетинг і комунікації

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

MAUDAU × Університет Чупарського: монстри, каструля і порятунок світу з доставкою
Відео

MAUDAU × Університет Чупарського: монстри, каструля і порятунок світу з доставкою

12 Травня, 2025

Що робити, коли твого викладача захоплює дивна істота з іншого виміру, а єдиний шанс урятувати його — це дивний рецепт із віскі, креатином і засобом від іржі? Правильна відповідь —...

Читати даліDetails

MAKE SENSE розробили міжнародну маркетинг стратегію для Motorimpex — українського лідера у сфері гідравліки

20 складів журі Ukrainian Creative Awards 2025 розпочали свою роботу. Оголошення переможців – наприкінці травня наживо

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

Ребрендинг автоматів AQUABOX: від технічного продукту до стильного міського сервісу

23 Квітня, 2025
Інсайти

30+ визнаних експертів реклами і маркетингу виступлять на Ukrainian Creative Stories 2025

13 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Global Best of the Best Effie Awards: міжнародна можливість для переможців Effie Awards Ukraine
Інсайти

Global Best of the Best Effie Awards: міжнародна можливість для переможців Effie Awards Ukraine

9 Травня, 2025
У центрі культури й сенсів: що обговорювали на 18-му Українському маркетинг-форумі
Бізнес та Інновації

У центрі культури й сенсів: що обговорювали на 18-му Українському маркетинг-форумі

12 Травня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.