Першоквітневі кампанії 2021: бренди знову наважуються жартувати

Минулого року в День сміху вперше в історії цього свята всім було не до жартів. Але зараз, на радість жартівникам, бренди готові знову до них приєднатися. Першоквітневі кампанії 2021 варіюються від QR-корів і пристібних третіх рук до їстівних капців та інтелектуального туалетного паперу.

BMW: The Ultimate Self-Driving Machine

Компанія BMW зняла ролик з буцімто безпілотним автомобілем, в якому актор Майло Вентімілья переконує глядачів, що машина є повністю автономною. Лише наприкінці він уточнює, що автономність – то ручна коробка передач і насправді всі ці віражі на трасі виконав він сам.

Volkswagen: Voltswagen

Щороку в День сміху якийсь жарт обов’язково йде не так, як планувалося. Цього року компанії Volkswagen вже 31 березня довелося спростовувати заяви, що вона змінює свою назву на Voltswagen. Аж надто багато людей на цей жарт повелися. Час, обраний для оголошення, був, звісно, підозрілим, але Volkswagen дійсно приголомшила всіх офіційною заявою про ребрендинг, який продемонструє курс компанії на електричну мобільність.

Yeo Valley Organic: Moo-R Code

Ця фермерська компанія виголила QR-коди на боках своїх 400 корів, щоб відзначити запровадження діджитал-пакування для своєї продукції. QR-код у кожної корови унікальний. Він містить посилання на її онлайн-сторінку, наче у кожної з них є свій акаунт в Facebook.

Burger King: Chocolate Whopper

Є чимало речей, які добре смакують з шоколадом… і чимало речей, які з ним не смакують. Це нещодавно відкрили для себе користувачі застосунку Burger King, яким запропонували скуштувати котлетку з помідорами та цибулею, щедро политу шоколадним соусом. Але цим кулінарні першоквітневі кампанії 2021 не обмежилися…

Subway: Helping Hand

Мережа Subway особливо пишається своїми довжелезними сендвічами. А щоб допомогти споживачам впоратися із сендвічем завдовжки з руку, Subway запропонувала їм руку допомоги, яка пристібається до зап’ястка. У такий спосіб одна рука з трьох лишається вільною, щоб під час обідньої перерви встигнути прокрутити стрічку новин в телефоні.

Bobo’s: Edible Slippers

Вам не доводилося дивитися на свої капці і думати «от би з’їсти їх»? Ні? В будь-якому разі пекарня Bobo’s створила їстівні капці Bake-a-pair, що символізують домашній затишок, який цей бренд так цінує. Зроблені вони з цілозернового вівса, кокосової олії, тростинового цукру та рисового сиропу і щедро притрушені шматочками шоколаду.

Well&Truly: Office Supplies

А погризти флешку ніколи не кортіло? Щоб допомогти офісним робітникам пожартувати над своїми босами, бренд снеків Well&Truly перейменував свою продукцію на честь офісного приладдя. Мовляв, так можна купувати снеки коштом свого роботодавця.

Innocent x Heinz: Smoup

Що вийде, якщо влити смузі в суп? Смуп. Heinz та Innocent запропонували споживачам новий продукт, який має сподобатися тим, хто не проти посьорбати і суп, і сок одночасно. Смакота…

Velveeta: Luxury skincare product

А для любителів сиру Velveeta цей дочірній бренд Heinz прорекламував лінійку продуктів для догляду за шкірою, які буцімто є такими ж ніжними, як і його сир.

Duolingo: Duolingo Roll

Платформа для вивчення іноземних мов Duolingo знайшла вихід для тих, хто каже, що у них немає часу на навчання. Оскільки людина в середньому щодня проводить десь 14 хвилин у вбиральні, Duolingo запропонувала продуктивне використання цього часу для мовної практики. Її туалетний папір містить реальні фрази різними мовами. Наприклад «tengo esta cebolla y la voy a usar» – «у мене є цибулина, і я збираюся її застосувати».

Pumpkin Pet Insurance: Goldfish Plan

Першоквітневі кампанії 2021 не обійшли своєю увагою і домашніх улюбленців. Чи знаєте ви, що акваріумні рибки – третя за популярністю домашня тваринка в Америці? Щороку їх продають сотнями мільйонів, і всім цим рибкам теж не завадило б медичне страхування. З огляду на це, страхова компанія Pumpkin Pet Insurance створила першу в світі ветеринарну страховку для рибок. Вона охоплює весь спектр послуг, які можуть їм знадобитися: від акупунктури до консультації дієтолога, якщо власники рибок їх перегодовують.

iPrice Group: iPetite

Всім відомо, що індустрія товарів для домашніх улюбленців зараз стрімко йде вгору. Тому, щоб знайти свою нішу на цьому ринку, компанія iPrice Group анонсувала мобільний застосунок, який буцімто допомагає «перекласти», що саме хочуть тваринки від своїх хазяїв.

Джерело

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Застосунок NoseID сканує собачі носи, щоб знаходити втрачених домашніх улюбленців

Він дозволяє відсканувати зі смартфону собачі носи і за цим унікальним для кожного собаки відбитком дізнатися, кому належить загублений пес.

Спорт робить світ кращим. Нова європейська кампанія Decathlon

Decathlon — лідер роздрібної торівлі спорттоварами — запустив ТБ-кампанію під загальним слоганом «Спорт робить світ кращим». Короткі спортивні сюжети яскраво ...

Музейні експонати та візки-привиди: п’ять прикладів успішної реклами снеків

Веселкова платформа підтримки, жваве спілкування у твіттері та вміння присусідитися до сендвічів – такими є приклади успішної реклами снеків.

Стартувала інформаційна кампанія «Коли болить, кажи» про психічні розлади і турботу про власне здоров’я

Проєкт «Психічне здоров’я для України» / Mental Health for Ukraine (MH4U) у партнерстві з комунікаційною агенцією Be—it Health & Social Impact запустив інформаційну кампанію ...

Журнал про марихуану «Сатива Ротару» створив бренд смт. Косяк, що на Житомирщині

Україномовний онлайн-журнал про марихуану «Сатива Ротару» спеціально до міжнародного дня канабісу (а також на честь свого дня народження) розробив бренд ...

Австралійське Товариство Червоного Хреста символічно показало всі лиха в межах однієї вулиці

Австралійське Товариство Червоного Хреста привертає увагу до знайомого австралійцям почуття, коли халеп навколо стільки, що не знаєш, за що перше хапатися.