Hyundai та агенція Innocean Berlin запустили європейську кампанію з метою сприяння електрифікації своїх автомобілів. Ролик для кампанії знято Себастьяном Штрассером, відомим німецьким режисером (який зняв рекламний ролик для Mercedes про Берту Бенц), та Лінусом Сандгреном, оператором-лауреатом премії «Оскар».
У фільмі Hyundai ми глибоко занурюємося у життя та творчі муки дизайнера автомобілів у його невпинному пошуку кращого рішення. Бренд демонструє процес створення деяких найновіших та найсучасніших моделей — Kona Electric, гібридну модифікацію Santa Fe, Nexo та абсолютно новий гібрид Tucson. Калейдоскопом нам демонструють усі етапи створення авто — від ранніх ескізів та складних комп’ютерних розрахунків, до паперових та керамічних моделей і згодом — до готових машин.
Кампанію Hyundai запустили в Берліні влітку 2020 року. Вона є найбільшою на сьогоднішній день європейською кампанією Hyundai. В даний час вона триває по всьому європейському континенті на телебаченні, у соціальних мережах, пресі та зовнішній рекламі.
Читайте також:
- автомобілебудівник Volvo назвав головний креш-тест;
- Hyundai представив електромобіль M.Vision, який рухається боком і має пересувний руль.