• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

Літнім людям є що розповісти: Cadbury ділиться історіями і закликає спілкуватися

6 Квітня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Локдауни виявилися просто жахливими для найстаршого покоління. Навіть до пандемії у Великобританії для 225000 літніх людей часто міг минути тиждень без жодної можливості з кимось словом перекинутися. У вересні бренд Cadbury та агенція VCCP вирішили допомогти, заходившись збирати численні цікаві історії, якими могли б поділитися літні люди, якби їх хоч хтось про це спитав. А тепер, коли карантинні заходи у Великобританії поступово послаблюють, а британці планують зустрічі з рідними та друзями, Cadbury і благодійна організація Age UK вирішили нагадати всім, що чимало людей, на жаль, так і залишаються на самоті навіть зараз.

Тизер на обгортці

Кампанію від VCCP було розширено. Cadbury Dairy Milk, який є одним з найпопулярніших брендів шоколаду у Великобританії, замість брендингу на своїх обгортках розмістив цікаві фрагменти того, про що могли б розповісти ті, кому зараз 70-80 років. Цими історіями Cadbury ділиться, щоб нагадати, що ізоляція та самотність лишаються проблемою для літніх людей.

Серед оповідачів є, наприклад, 84-річний Гаррі. Він в 11 років кинув школу і разом із родиною подався світ за очі із мандрівним цирком. А 79-річна Анна свого часу перетнула Альпи на мотоциклі із немовлям у колясці. Повну версію кожної історії можна прочитати онлайн.

В рамках кампанії Donate Your Words у такому дизайні (в шести варіантах) буде випущено десять мільйонів шоколадних батончиків Cadbury, поширюючи історії далі. Також бренд планує передати на благодійність 150 тисяч доларів від продажу солодощів.

Лорі Булт, директорка з питань збору коштів Age UK, зазначила: «Нова версія солодощів Donate Your Words від Cadbury нагадує всім нам, що багато літніх людей мають свої цікаві та мудрі історії, і нам всім не завадило б приділити трохи часу на спілкування із ними».

Піппа Роджерс, бренд-менеджерка Mondelez International, додала, що бренду Cadbury в партнерстві з Age UK вдалося переконати сотні тисяч людей підійти та заговорити із потенційно самотньою літньою людиною. Бренд має намір ще більше примножити кількість таких розмов. А найкращий спосіб спонукати британців до подібних маленьких добрих справ – надрукувати шість тизерів-нагадувань на десяти мільйонах шоколадок.

Джерело

У Великобританії Cadbury ділиться історіями, а в Канаді пропонує повисіти на телефоні, розмовляючи з мамою.

Теги: психологіясоціальна рекламасуспільство

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Реінтеграція ветеранів у бізнес та цивільне життя: безоплатний навчальний курс для HR та власників бізнесу
Відповідальність

Реінтеграція ветеранів у бізнес та цивільне життя: безоплатний навчальний курс для HR та власників бізнесу

23 Травня, 2024

Колеги повертаються з фронту: як допомогти бізнесу екологічно реінтегрувати ветеранів у команду після пережитого на війні? Як провести аналіз, чи готова компанія трансформувати військовий досвід та військову стратегію ветерана і...

Читати даліDetails

Спецпроєкт “Багатогранність нації”. Говоримо про інклюзивність та толерантність

Інфлюенс-маркетинг чи традиційна реклама? Або чи працюють прогріви? Думка професійного блогера

РЕКОМЕНДОВАНО

Бізнес та Інновації

“AVANGАRDEN”: МИСТЕЦТВО, БІЗНЕС І ЖИТТЯ ПОПРИ ВИКЛИКИ ВІЙНИ

3 Липня, 2025
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві
Ідеї

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві

30 Червня, 2025
Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення
Аналітика

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення

30 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.