• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Маркетинг і Комунікації

В Україні запустили платформу FFFACE SOCIAL, яка перетворює сторіз на пожертвування благодійним фондам

29 Березня, 2021
Час прочитання: 3 хв.
A A
В Україні запустили платформу FFFACE SOCIAL, яка перетворює сторіз на пожертвування благодійним фондам
Share on FacebookShare on Twitter

Українська студія з розробки Instagram/Snapchat/TikTok-фільтрів FFFACE.ME запустила платформу для колаборації брендів і благодійності FFFACE SOCIAL. Студія безкоштовно створюватиме Instagram-фільтри для благодійних фондів та некомерційних ініціатив, а бренд-партнер — жертвуватиме гроші за кожну сторіз з цим фільтром і відміткою бренду.

Механіка ініціативи проста:

FFFACE.ME раз на місяць буде створювати соціальний Instagram-фільтр, за кожне використання якого бренд-партнер буде перераховувати пожертви в один із благодійних фондів або соціальних ініціатив, який він хоче підтримати.

Так звичайна сторіз від користувачів перетворюється в благодійний внесок. А відмітка аккаунта бренду — дає охоплення бізнесу. Тобто, чим більше сторіз з благодійним фільтром зроблять користувачі Instagram — тим більше згадок отримає бренд і тим більшу суму перерахує на благодійність.

Засновники відзначають, що FFFACE SOCIAL не тільки допоможе великим брендам бути соціально відповідальними, а й дасть можливість кожному з нас стати благодійниками, просто записавши сторіз.

Чому це важливо?

Instagram-фільтри — це ефективний маркетинговий інструмент, який може недешево обійтися для благодійних ініціатив. Сьогодні розробка Instagram-фільтру в середньому коштує від 750$ до 2000$. За допомогою FFFACE SOCIAL фонд або ініціатива не тільки безкоштовно отримує фільтр, який порушує важливе соціальне питання, а й завдяки бренду перетворює кожну сторіз в реальний благодійний внесок.

Дмитро Корнілов, співзасновник і СEO FFFACE.ME:

Дмитро Корнілов, співзасновник і СEO FFFACE.ME

«Сьогодні бренди як ніколи повинні думати про власну соціальну відповідальність і мати свою позицію. Адже без неї вони ризикують потонути в нескінченній рекламної конкуренції і залишитися знеособленими.

Завдяки FFFACE SOCIAL ми даємо брендам і соціальним проєктам платформу для колаборації та перевірений інструмент, який дозволяє залучити третього учасника процесу — споживача.

Так соціальний проєкт отримує можливість донести свій меседж і допомогти тим, хто цього потребує, бренд — отримати охоплення і позитивний PR, а споживачі — стати благодійниками, не витрачаючи власних коштів.

Бренд vs соціальна реклама: win-win

Важливим є те, що завдяки FFFACE SOCIAL, допомагаючи соціальним проєктам, бренд все одно отримує промо в Instagram, тому що в рамках механіки, яку ми пропонуємо, споживачі самі генерують згадки бренду за допомогою позначки в сторіз. Виходить, що підтримка соціальних проєктів — це реклама, на яку бренд віддає рекламний бюджет не Facebook, а суспільству і конкретним людям, які потребують допомоги».

В рамках FFFACE SOCIAL студія вже успішно реалізувала подібні кейси з фондом  «Життєлюб», «Не така як інші вона», а також запустили Instagram-флешмоби на соціальну тематику для UAnimals, Агентів крові та Маршу Жінок.

В сумі фільтри FFFACE SOCIAL зібрали понад 6200 грн на благодійність, отримали 22 згадки в пресі, а їх загальне охоплення на цей момент сягнуло понад 900 000 тисяч осіб.

Для того, щоб стати учасником і отримати безкоштовний фільтр, благодійному фонду або некомерційній соціальній ініціативі потрібно заповнити форму на сайті. Там же можуть зареєструватися і бренди, які хочуть створити соціальну колаборацію.


Читайте також: За рік карантину, пов’язаного з пандемією коронавірусу COVID-19, кількість українських користувачів у соцмережах збільшилася на 7 млн осіб. Про це повідомляє компанія GlobalLogic із посиланням на результати дослідження, проведеного на базі відкритих даних.

Теги: instagramдіджиталкреативсоціальна відповідальністьсторітеллінг

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Ілля Неправда: як креативний бізнес в Україні знаходить сили розвиватися навіть у найскладніші часи
Інсайти

Ілля Неправда: як креативний бізнес в Україні знаходить сили розвиватися навіть у найскладніші часи

28 Травня, 2025

Війна, економічна нестабільність, змінений ринок — це реалії, у яких сьогодні працюють українські підприємці. Але для Іллі Неправди, співвласника студії Правда Studio і арт-директора низки креативних проєктів, виклики стали не...

Читати даліDetails

Креативна Практика розробила ребрендинг для найвідомішої української шрифтової платформи Rentafont

Ukrainian Creative Stories 2025 в Києві 29-30 травня: як звучить креатив сьогодні?

РЕКОМЕНДОВАНО

Бізнес та Інновації

MAKE SENSE розробили міжнародну маркетинг стратегію для Motorimpex — українського лідера у сфері гідравліки

9 Травня, 2025
Бізнес та Інновації

Наймасштабніша наукова подія для молоді: що очікувати на OL Science & Tech Fest 2025

20 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Українські експерти увійшли до журі Effie Awards Europe 2025
Люди

Українські експерти увійшли до журі Effie Awards Europe 2025

28 Травня, 2025
“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду
Аналітика

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду

27 Травня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.