• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

«І надивитись. І нарядитись». INTERTOP запускає нову рекламну кампанію

16 Березня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
«І надивитись. І нарядитись». INTERTOP запускає нову рекламну кампанію
Share on FacebookShare on Twitter

Компанія INTERTOP Ukraine змінює позиціонування і запускає рекламну кампанію «І надивитись. І нарядитись».

Ідея

Головна ідея рекламної кампанії від INTERTOP та агенції IAMIDEA полягає у тому, що звичний похід магазинами трансформувався у щось кардинально нове. Шопінг-платформи стали торгівельними центрами у смартфоні, де деякі клієнти готові зависати годинами, а власне здійснити покупку можна будь-де і будь-коли — у черзі на маршрутку, поки чекаєш ліфт зранку або дорогою додому з роботи.

INTERTOP запускає нову рекламну кампанію

Ритейлер руйнує стереотип про INTERTOP як звичний офлайн-магазин взуття. У діджиталізованому світі полиці магазинів стали безрозмірними, а intertop.ua наразі — це величезний маркетплейс та відкрита fashion-платформа, на якій представлено понад 300 брендів одягу, взуття, аксесуарів та косметики.

«Ми вирішили змінити правила гри і тепер граємо не на території покупки, а на території вибору. Не важливо, витрачає клієнт на підбір свого ідеального луку декілька хвилин, стоячи у черзі, чи любить годинами скролити каталоги, зберігати в смартфоні підбірки речей та планувати покупки. Наша ключова мета — зробити фешн-шопінг максимально зручним, приємним та захопливим», — коментує Марія Самплавська CMO INTERTOP Ukraine.

INTERTOP запускає нову рекламну кампанію

Втілення

Дослідження креативної агенції IAMIDEA показали, що факт придбання речей сам по собі вже не робить людей щасливими, походи магазинами виснажують і забирають надто багато часу, натомість процес перегляду і вибору гарних речей онлайн — це своєрідна терапія та гарний спосіб розслабитися.

Функціонал онлайн-майданчиків INTERTOP дозволяє отримати справжнє задоволення від процесу шопінгу, розважити себе або пофантазувати над новим луком. Інтерфейс мобільного додатку підлаштовується під кожного користувача: алгоритми показують тільки актуальний контент, спираючись на стать, улюблені бренди та стиль клієнта. На сайті ж штучний інтелект може зібрати готовий образ із конкретною річчю з каталогу.

Крім того, INTERTOP пропонує різноманітні сценарії шопінгу і робить його зручним як для любителей онлайн-покупок, так і для тих, кому важливо поміряти товар перед придбанням. Шопінг може початися в магазині та продовжитися на сайті, початися на сайті або у додатку та переміститися в найближчий магазин торгової мережі — початися і завершитися онлайн або офлайн. Такий шопінг-досвід допомагає в першу чергу розважитися і круто провести час.

INTERTOP запускає нову рекламну кампанію

«Ми назвали стратегію INTERTAINMENT SHOPPING і придумали слоган “І надивитись. І нарядитись “, аби сказати людям про те, що тут можна і позалипати на класний шмот і стильно одягнутись. Це свого роду індульгенція на залипання в телефон. Всі ж часто чують “досить втикати в телефон”? А ми вирішили на цьому зіграти, стати брендом який скаже, що залипати в телефон в процесі вибору нового прикиду — це ок, що б там не відбувалося», — розповідає Ігор Фінашкін, CEO креативної агенції IAMIDEA.


Пропонуємо вам також переглянути регіональну кампанію Uklon від IAMIDEA.

Теги: IAMIDEAдіджиталкреативмодарітейлфешншопінг

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Відповідальність

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії

26 Червня, 2025
Інсайти

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності

25 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Онлайн-освіта стає порятунком для покоління Alpha. 67% дітей уже випереджають шкільну програму
Відповідальність

Онлайн-освіта стає порятунком для покоління Alpha. 67% дітей уже випереджають шкільну програму

16 Липня, 2025
Освіта як основа національної стійкості: в Україні стартує партнерська ініціатива MSAgency Club
Відповідальність

Освіта як основа національної стійкості: в Україні стартує партнерська ініціатива MSAgency Club

17 Липня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.