Компанія INTERTOP Ukraine змінює позиціонування і запускає рекламну кампанію «І надивитись. І нарядитись».
Ідея
Головна ідея рекламної кампанії від INTERTOP та агенції IAMIDEA полягає у тому, що звичний похід магазинами трансформувався у щось кардинально нове. Шопінг-платформи стали торгівельними центрами у смартфоні, де деякі клієнти готові зависати годинами, а власне здійснити покупку можна будь-де і будь-коли — у черзі на маршрутку, поки чекаєш ліфт зранку або дорогою додому з роботи.
Ритейлер руйнує стереотип про INTERTOP як звичний офлайн-магазин взуття. У діджиталізованому світі полиці магазинів стали безрозмірними, а intertop.ua наразі — це величезний маркетплейс та відкрита fashion-платформа, на якій представлено понад 300 брендів одягу, взуття, аксесуарів та косметики.
«Ми вирішили змінити правила гри і тепер граємо не на території покупки, а на території вибору. Не важливо, витрачає клієнт на підбір свого ідеального луку декілька хвилин, стоячи у черзі, чи любить годинами скролити каталоги, зберігати в смартфоні підбірки речей та планувати покупки. Наша ключова мета — зробити фешн-шопінг максимально зручним, приємним та захопливим», — коментує Марія Самплавська CMO INTERTOP Ukraine.
Втілення
Дослідження креативної агенції IAMIDEA показали, що факт придбання речей сам по собі вже не робить людей щасливими, походи магазинами виснажують і забирають надто багато часу, натомість процес перегляду і вибору гарних речей онлайн — це своєрідна терапія та гарний спосіб розслабитися.
Функціонал онлайн-майданчиків INTERTOP дозволяє отримати справжнє задоволення від процесу шопінгу, розважити себе або пофантазувати над новим луком. Інтерфейс мобільного додатку підлаштовується під кожного користувача: алгоритми показують тільки актуальний контент, спираючись на стать, улюблені бренди та стиль клієнта. На сайті ж штучний інтелект може зібрати готовий образ із конкретною річчю з каталогу.
Крім того, INTERTOP пропонує різноманітні сценарії шопінгу і робить його зручним як для любителей онлайн-покупок, так і для тих, кому важливо поміряти товар перед придбанням. Шопінг може початися в магазині та продовжитися на сайті, початися на сайті або у додатку та переміститися в найближчий магазин торгової мережі — початися і завершитися онлайн або офлайн. Такий шопінг-досвід допомагає в першу чергу розважитися і круто провести час.
«Ми назвали стратегію INTERTAINMENT SHOPPING і придумали слоган “І надивитись. І нарядитись “, аби сказати людям про те, що тут можна і позалипати на класний шмот і стильно одягнутись. Це свого роду індульгенція на залипання в телефон. Всі ж часто чують “досить втикати в телефон”? А ми вирішили на цьому зіграти, стати брендом який скаже, що залипати в телефон в процесі вибору нового прикиду — це ок, що б там не відбувалося», — розповідає Ігор Фінашкін, CEO креативної агенції IAMIDEA.
Пропонуємо вам також переглянути регіональну кампанію Uklon від IAMIDEA.