«І надивитись. І нарядитись». INTERTOP запускає нову рекламну кампанію

Компанія INTERTOP Ukraine змінює позиціонування і запускає рекламну кампанію «І надивитись. І нарядитись».

Ідея

Головна ідея рекламної кампанії від INTERTOP та агенції IAMIDEA полягає у тому, що звичний похід магазинами трансформувався у щось кардинально нове. Шопінг-платформи стали торгівельними центрами у смартфоні, де деякі клієнти готові зависати годинами, а власне здійснити покупку можна будь-де і будь-коли — у черзі на маршрутку, поки чекаєш ліфт зранку або дорогою додому з роботи.

INTERTOP запускає нову рекламну кампанію

Ритейлер руйнує стереотип про INTERTOP як звичний офлайн-магазин взуття. У діджиталізованому світі полиці магазинів стали безрозмірними, а intertop.ua наразі — це величезний маркетплейс та відкрита fashion-платформа, на якій представлено понад 300 брендів одягу, взуття, аксесуарів та косметики.

«Ми вирішили змінити правила гри і тепер граємо не на території покупки, а на території вибору. Не важливо, витрачає клієнт на підбір свого ідеального луку декілька хвилин, стоячи у черзі, чи любить годинами скролити каталоги, зберігати в смартфоні підбірки речей та планувати покупки. Наша ключова мета — зробити фешн-шопінг максимально зручним, приємним та захопливим», — коментує Марія Самплавська CMO INTERTOP Ukraine.

INTERTOP запускає нову рекламну кампанію

Втілення

Дослідження креативної агенції IAMIDEA показали, що факт придбання речей сам по собі вже не робить людей щасливими, походи магазинами виснажують і забирають надто багато часу, натомість процес перегляду і вибору гарних речей онлайн — це своєрідна терапія та гарний спосіб розслабитися.

Функціонал онлайн-майданчиків INTERTOP дозволяє отримати справжнє задоволення від процесу шопінгу, розважити себе або пофантазувати над новим луком. Інтерфейс мобільного додатку підлаштовується під кожного користувача: алгоритми показують тільки актуальний контент, спираючись на стать, улюблені бренди та стиль клієнта. На сайті ж штучний інтелект може зібрати готовий образ із конкретною річчю з каталогу.

Крім того, INTERTOP пропонує різноманітні сценарії шопінгу і робить його зручним як для любителей онлайн-покупок, так і для тих, кому важливо поміряти товар перед придбанням. Шопінг може початися в магазині та продовжитися на сайті, початися на сайті або у додатку та переміститися в найближчий магазин торгової мережі — початися і завершитися онлайн або офлайн. Такий шопінг-досвід допомагає в першу чергу розважитися і круто провести час.

INTERTOP запускає нову рекламну кампанію

«Ми назвали стратегію INTERTAINMENT SHOPPING і придумали слоган “І надивитись. І нарядитись “, аби сказати людям про те, що тут можна і позалипати на класний шмот і стильно одягнутись. Це свого роду індульгенція на залипання в телефон. Всі ж часто чують “досить втикати в телефон”? А ми вирішили на цьому зіграти, стати брендом який скаже, що залипати в телефон в процесі вибору нового прикиду — це ок, що б там не відбувалося», — розповідає Ігор Фінашкін, CEO креативної агенції IAMIDEA.


Пропонуємо вам також переглянути регіональну кампанію Uklon від IAMIDEA.

Теги:

Український Маркетинг Форум

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Євгена Клопотенка включено до списку 50 Next — переліку професіоналів, що змінюють світову гастрономію

Організатори головної ресторанної премії світу The World’s 50 Best Restaurants разом із Баскським кулінарним центром (Basque Culinary Center) оголосили перших ...

Короткий візит у останній день Помпеї: Алекса «допомагає допомагати» з домашнім завданням

В новому відео Алекса «переносить» головного героя в останній день Помпеї, в той хаос, який панує перед виверженням Везувію у 79 році нашої ери.

Додо та безкрила гагарка: WWF відтворює вимерлих тварин у доповненій реальності

Для цієї кампанії WWF було створено спеціальний вебсайт, де відвідувачі можуть познайомитися у доповненій реальності з деякими з вимерлих тварин.

Застосунок NoseID сканує собачі носи, щоб знаходити втрачених домашніх улюбленців

Він дозволяє відсканувати зі смартфону собачі носи і за цим унікальним для кожного собаки відбитком дізнатися, кому належить загублений пес.

Спорт робить світ кращим. Нова європейська кампанія Decathlon

Decathlon — лідер роздрібної торівлі спорттоварами — запустив ТБ-кампанію під загальним слоганом «Спорт робить світ кращим». Короткі спортивні сюжети яскраво ...

Музейні експонати та візки-привиди: п’ять прикладів успішної реклами снеків

Веселкова платформа підтримки, жваве спілкування у твіттері та вміння присусідитися до сендвічів – такими є приклади успішної реклами снеків.