Головний суддя 4-го раунду конкурсу Young Glory, старший копірайтер агенції Wieden+Kennedy Tokyo Недал Ахмед оголосив переможців 4-го раунду конкурсу молодих креаторів Young Glory.
Згідно концепції конкурсу, молоді креатори змагаються 8 місяців, щомісяця отримуючи новий бриф. У змаганні беруть участь як студенти, так і молоді профі, які постійно працюють в креатинвих агентствах. Вчора було оголошенно результати 4-го раунду, який пройшов у січні 2021 року.
Згідно брифу раунду №4, основним завданням для молодих креаторів було створити ідею, що спонукатиме людей підписуватися на альтенативну соціальну мережу VERO. На відміну від соцмереж-гігантів, VERO позіціонує себе як соціальну мережу без реклами, «створену для спілкування, а не для залежності; мережу, яка дає вам повний контроль».
За результатами 4-го раунду золото Young Glory отримали:
Серед профі — Изобель МакГрат і Мадлен Катанезе, агенція The Royals (Мельбурн, Австралія).
Серед студентів — Каспер Мосс і Ловіса Зейлот, Bergh’s School of Communication (Стокгольм, Швеція).
Команда української агенції Banda у складі Анни Удовенко і Дмитра Онищенка потрапила в десятку фіналістів 4-го раунду з роботою The only banner that You need to see.
Читайте також: Минулого року креативна пара з агенства banda — копірайтер Роман Гурбанов та арт-директор Ілля Почкун — стали переможцями міжнародного конкурсу Young Glory.
А також нагадуємо, що триває конкурс молодих креаторів на створення обкладинки майбутнього від видання Ad Age.