Інсайти про локалізм у креативі, сучасний сторітелінг і важливі думки маркетинг-директорів Uber, Microsoft та L’Oreal. Новини про конкурс молодих креаторів Young Lions Competitions. Освітній серіал про те, як заснувати та розвивати свій бізнес у креативній сфері. Та дослідження медіаактивності популярних українських письменників.
Чао, креатори! З вами 29-й випуск Creative Digest.
Послухати новини креативу можна на:
Міністерство цифрової трансформації України та Програма ООН із відновлення та розбудови миру представили освітній серіал «Почати бізнес. Креативна індустрія». У п’яти серіях глядачі дізнаються, як заснувати та успішно розвивати власну справу у креативній сфері. Серіал охоплює, зокрема, такі теми:
- як розпочати бізнес у сфері онлайн-освіти без інвестицій;
- як не переборщити з рекламою;
- як працювати з негативними відгуками.
Та багато інших. Перша серія вже доступна для перегляду. Посилання на серіал шукайте на CASES.Media.
Microsoft презентував нову платформу для спілкування і роботи в змішаній реальності під назвою Mesh. Користувачі можуть взаємодіяти один з одним у VR, перебуваючи фізично в різних місцях. Платформа дозволяє проводити не тільки невеликі зібрання, а й масштабні виступи. Для взаємодії у віртуальному просторі можна використовувати більшість сучасних VR-гарнітур, планшети, комп’ютери та смартфони. Але також платформа підтримує й власну VR-гарнітуру. Більше подробиць про Mesh читайте на Telegraf.design.
Компанія LOOQME до Дня письменника підготувала дослідження медіаактивності популярних українських письменників. Добірка сформована з 15-ти сучасних письменників та письменниць, які працюють у різних літературних жанрах і які активні у ЗМІ та соцмережах. До неї увійшли як уже добре відомі автори, так і свіжі імена, які щороку стають більш помітними у медіа та розширюють свою аудиторію. Під час дослідження вимірювалися кількість згадок у медіа та соцмережах про письменників та потенційне охоплення аудиторії. А на creativity.ua, окрім того, хто очолив рейтинг, ви зможете ознайомитись зі ЗМІ, які найчастіше писали про письменників, і прочитати 5 найпопулярніших новин з найбільшою кількістю повторів та потенційних контактів.
У Києві відкрилася виставка цифрового мистецтва Standard Deviation Exhibition. Серед тем, які висвітлюють на виставці: екологія, вплив на світ цифрової реальності, надмірне споживання інформації й вплив технологій на емоції людини, а також наслідки пандемії. Серед представлених проєктів: 20-хвилинне VR-відео, а також аудіовізуальний проєкт з фізичною інсталяцією. А триватиме виставка з 5-го березня, тобто від сьогодні, і по 7-ме березня. Детальніше про захід читайте на Telegraf.design.
А з 1-го березня розпочалась чергова сесія LIONS Live! Цього разу організатори події представляють новий набір знань та інструментів для креаторів, головні креативні інсайти та тренди 2021 року. А легенди рекламної індустрії дають поради молодим креаторам щодо кар’єри. Редакція creativity.ua враховує те, що не кожному з нас вдається бути присутніми на онлайн-доповідях, тому вже зробила вижимку важливих думок та корисних порад з івенту. Серед них:
- чотири інсайти щодо того, як і навіщо використовувати локалізм у креативі;
- чотири головні стратегії сучасного сторітелінгу;
- та основні новаторські напрямки нетипового креативу, на які брендам варто звернути увагу в ході діджитал-трансформації.
А в рамках рубрики CMOs in the Spotlight ми отримали можливість дізнатися про те, як мислять маркетинг-директори всесвітньо відомих компаній і які проблеми для них наразі найактуальніші. Зокрема:
- про адаптацію компанії до пандемії та основні виклики розповів директор з маркетингу Uber;
- про автентичність, конкуренцію та віддалену роботу своїми думками і досвідом компанії поділилась старша бренд-директорка Microsoft;
- а про електронну комерцію в індустрії краси і цифрову трансформацію компанії ми змогли дізнатись від діджитал-директорки L’Oreal.
Переходьте у розділ LIONS Live на creativity.ua, аби бути вкурсі перебігу онлайн-події, а також головних думок та ідей, висвітлених під час доповідей.
Продовжуючи тему Канських Левів. Наразі активно узгоджується рішення щодо формату проведення фестивалю у 2021 році, але певні активності вже погоджено. Тепер офіційно: міжнародні конкурси молодих креаторів Young Lions Competitions у 2021 році пройдуть у діджитал-форматі. Україну під час міжнародного змагання представлять команди переможців локального конкурсу Young Lions Competitions 2020. Для участі команди отримають YLC Digital Pass. А які саме команди стали переможцями, можна дізнатися на creativity.ua.
А зараз новини від партнерів!
Міжнародний фестиваль «Белый Квадрат» оголосив склад журі. У 2021 році конкурсні проєкти фестивалю оцінюватимуть сім складів журі. Це експерти, які, відповідно до міжнародних стандартів, є яскравими представниками сфери комунікацій різних країн з числа міжнародних мереж і локальних агентств. На їхньому рахунку численні перемоги і багатий досвід суддівства на найпрестижніших фестивалях креативності в світі. Перегляньте, хто саме увійшов до складу журі, на creativity.ua.
І сьогодні ми маємо для вас корисний телеграм-канал тижня — Make it in Ukraine! Команда підбирає для Senior фахівців зі сфер IT, Digital, Marketing та Design класну роботу з усього світу.
А також тут вас навчать:
- успішно проходити інтерв’ю зі світовими компаніями;
- домовлятись з роботодавцем про заробітну плату;
- і, взагалі, що робити після отримання омріяної пропозиції.
У телеграм-спільноті Make it in Ukraine вже 4,6 тисячі талановитих людей. Тож долучайтесь і ви!
Усі попередні випуски Creative Digest з посиланнями на медіа можна знайти у розділі «Креативний дайджест» на creativity.ua. Бажаємо гарних вихідних, чао!
Попередній випуск Creative Digest слухайте і читайте тут.