• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Добірки

Реалізм, гумор і гострі теми: батьки та діти в креативних кампаніях

20 Лютого, 2021
Час прочитання: 3 хв.
A A
Реалізм, гумор і гострі теми: батьки та діти в креативних кампаніях
Share on FacebookShare on Twitter

Так вже історично склалося, що батьків постійно бомбардують підрихтованими картинками ідеальних щасливих дітей. Але зараз бренди поступово починають говорити про реалістичніші речі, підтримуючи батьків, а не прищеплюючи їм відчуття власної неповноцінності. Ці шість робіт з архівів «Каннських Левів» показують, якими постають справжні батьки та діти в креативних кампаніях. Навіть якщо ті діточки чотирилапі.

Parents (Coca-Cola, Santo Buenos Aires, 2014)

Кампанія Coca-Cola в комічному ключі показує той хаос, який дитина привносить у життя родини. Це – хороший приклад того, як бренд, здавалося б, недотичний до виховання дітей, може знайти шлях до батьківського серця.

Advice Wipes (Tommee Tippee, McCann New York, 2016)

Всі молоді батьки певно погодяться: народження дитини супроводжується справжньою лавиною всіляких порад, про які взагалі-то ніхто нікого не просив. Тому бренду Tommee Tippee спала на думку чудова ідея, куди можна засунути всі ці небажані поради. Вони пустили численні журнали для мам на вторинну переробку, зробивши з них те, що мамам справді буде корисним – вологі серветки. Таке безцеремонне ставлення до «мудрих» порад переконало батьків, що бренд Tommee Tippee дійсно на їхньому боці.

Child Replacement Programme (Mars, BBDO Auckland, 2018)

Цікавий погляд на те, якими є батьки та діти, можна побачити також в креативних кампаніях Pedigree. Що робити з усіма тими речами, які лишаються після того, як ваші власні діти виростають та вирушають із дому в самостійне життя? Віддати їх чотирилапій «дитинці», взятій з притулку для собак, звісно! Ця кампанія знайшла дійсно кумедний підхід до теми, яка може виявитися надто болючою для батьків, що лишилися у спустілому гнізді. Бренд Pedigree витримав потрібний тон, і кількість собак, яких люди позабирали з притулків, зросла на 824%.

The Parents (Volvo, Forsman & Bodenfors Gothenburg, 2020)

В центрі цієї кампанії, що стала золотим лауреатом Eurobest–2020, ми бачимо батьків новонароджених близнюків. Тепер їх життя – нескінченна круговерть безсонних ночей, заміни підгузків та поїздок до магазину. Але в усьому цьому хаосі принаймні Volvo піклується про безпеку батьків так, як вони піклуються про безпеку своїх дітей. Кампанія змогла подати систему автомобільної безпеки в емоційному ключі, зміцнивши позиції Volvo як машини для всієї родини.

The Talk (Procter & Gamble, BBDO New York, 2018)

Цей дуже емоційний мініфільм показує батьків, які мусять підготувати своїх дітей до реалій світу, де їх етнічна приналежність може спровокувати вороже до них ставлення. Кампанія The Talk доводить, що бренди можуть і повинні говорити на гострі теми, замість того, щоб робити з батьківства солоденьку казочку.

Beautifully Real Moms The Witching Hour (Unilever, Ogilvy Toronto, 2018)

Відмовившись від стокових фото бездоганних батьків та янгольськи слухняних дітей, бренд Dove вирішив показати життя матері, як воно є. Він запросив фотожурналістів-лауреатів Пулітцерівської премії провести три дні і три ночі поряд із молодими мамами та їх немовлятами, показавши реальність у всій її красі. Бренд закликав бути хорошими батьками, а не ідеальними батьками, і це послання виявилося для цільової аудиторії дуже доречним.

Джерело

Теги: креативмаркетинг і комунікаціїпсихологія

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Відео

MAUDAU × Університет Чупарського: монстри, каструля і порятунок світу з доставкою

12 Травня, 2025
Інсайти

Ілля Неправда: як креативний бізнес в Україні знаходить сили розвиватися навіть у найскладніші часи

28 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Effie Worldwide назвав найефективніших у світі – результати Effie Index 2024
Інсайти

Effie Worldwide назвав найефективніших у світі – результати Effie Index 2024

9 Червня, 2025
Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників
Інсайти

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

5 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.