Так вже історично склалося, що батьків постійно бомбардують підрихтованими картинками ідеальних щасливих дітей. Але зараз бренди поступово починають говорити про реалістичніші речі, підтримуючи батьків, а не прищеплюючи їм відчуття власної неповноцінності. Ці шість робіт з архівів «Каннських Левів» показують, якими постають справжні батьки та діти в креативних кампаніях. Навіть якщо ті діточки чотирилапі.
Parents (Coca-Cola, Santo Buenos Aires, 2014)
Кампанія Coca-Cola в комічному ключі показує той хаос, який дитина привносить у життя родини. Це – хороший приклад того, як бренд, здавалося б, недотичний до виховання дітей, може знайти шлях до батьківського серця.
Advice Wipes (Tommee Tippee, McCann New York, 2016)
Всі молоді батьки певно погодяться: народження дитини супроводжується справжньою лавиною всіляких порад, про які взагалі-то ніхто нікого не просив. Тому бренду Tommee Tippee спала на думку чудова ідея, куди можна засунути всі ці небажані поради. Вони пустили численні журнали для мам на вторинну переробку, зробивши з них те, що мамам справді буде корисним – вологі серветки. Таке безцеремонне ставлення до «мудрих» порад переконало батьків, що бренд Tommee Tippee дійсно на їхньому боці.
Child Replacement Programme (Mars, BBDO Auckland, 2018)
Цікавий погляд на те, якими є батьки та діти, можна побачити також в креативних кампаніях Pedigree. Що робити з усіма тими речами, які лишаються після того, як ваші власні діти виростають та вирушають із дому в самостійне життя? Віддати їх чотирилапій «дитинці», взятій з притулку для собак, звісно! Ця кампанія знайшла дійсно кумедний підхід до теми, яка може виявитися надто болючою для батьків, що лишилися у спустілому гнізді. Бренд Pedigree витримав потрібний тон, і кількість собак, яких люди позабирали з притулків, зросла на 824%.
The Parents (Volvo, Forsman & Bodenfors Gothenburg, 2020)
В центрі цієї кампанії, що стала золотим лауреатом Eurobest–2020, ми бачимо батьків новонароджених близнюків. Тепер їх життя – нескінченна круговерть безсонних ночей, заміни підгузків та поїздок до магазину. Але в усьому цьому хаосі принаймні Volvo піклується про безпеку батьків так, як вони піклуються про безпеку своїх дітей. Кампанія змогла подати систему автомобільної безпеки в емоційному ключі, зміцнивши позиції Volvo як машини для всієї родини.
The Talk (Procter & Gamble, BBDO New York, 2018)
Цей дуже емоційний мініфільм показує батьків, які мусять підготувати своїх дітей до реалій світу, де їх етнічна приналежність може спровокувати вороже до них ставлення. Кампанія The Talk доводить, що бренди можуть і повинні говорити на гострі теми, замість того, щоб робити з батьківства солоденьку казочку.
Beautifully Real Moms The Witching Hour (Unilever, Ogilvy Toronto, 2018)
Відмовившись від стокових фото бездоганних батьків та янгольськи слухняних дітей, бренд Dove вирішив показати життя матері, як воно є. Він запросив фотожурналістів-лауреатів Пулітцерівської премії провести три дні і три ночі поряд із молодими мамами та їх немовлятами, показавши реальність у всій її красі. Бренд закликав бути хорошими батьками, а не ідеальними батьками, і це послання виявилося для цільової аудиторії дуже доречним.