• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

Кохання, про яке не говорять. Бренд minnim запустив незвичну рекламну кампанію до Дня святого Валентина

9 Лютого, 2021
Час прочитання: 1 хв.
A A
Кохання, про яке не говорять. Бренд minnim запустив незвичну рекламну кампанію до Дня святого Валентина
Share on FacebookShare on Twitter

Є любов, про яку не прийнято говорити. Але від цього вона не стає менш сильною. Так, мова про щиру любов до речей. Саме про це каже бренд джинсового одягу minnim у своїй рекламній кампанії до Дня закоханих.

Твої AirPods, які додають потрібного настрою навіть під час звичайної прогулянки. Улюблена кав’ярня, де ти береш латте зранку (і неважливо, що то зайві калорії). Та сама річ, яка завжди рятує у ситуації «нічого надіти, а треба бути неперевершеною». Невже вони не заслуговують на освідчення в коханні?

«Ми вирішили показати любов до речей, які з нами кожен день, у різних ситуаціях, під різний настрій та події. Для нас — це джинси. Ми не раз переконувалися, що з джинсами minnim у наших клієнтів відбувається справжня і щира любов. Тож вирішили продемонструвати її в наших відео», — каже співзасновник бренду minnim Сергій Фомін.

У роликах бренд зачепив непросту тему — любовні трикутники, в які потрапляла кожна дівчина, котра живе сестрою, подругою чи мамою. Тільки уяви ситуацію. Ось зранку ти плануєш свій день в улюблених джинсах, але твоя сестра вже вдягнула їх і пішла з дому. Що відчуваєш? Справжні ревнощі.

Тож minnim вирішив розповісти історії, знайомі майже кожній дівчині. Напередодні Дня закоханих багато контенту про хлопців, дівчат та їхні love story. Бренд зазначає, що йому не хотілось казати чергові романтичні банальності. Ця кампанія про щиру любов, за яку теж хочеться боротись.

Джерело


Читайте також:

  • Українська дизайнерка Світлана Бевза створила ексклюзивну урбан-колекцію одягу та аксесуарів спеціально до перезапуску програми Mastercard Більше. 
  • А Nike представив Nike Go FlyEase — модель кросівок, які можна взувати та знімати без допомоги рук.
Теги: брендингвідеогуморкреативмодафешн

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Відповідальність

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії

26 Червня, 2025
Бізнес та Інновації

«Спільний успіх – справа кожного»! MAKE SENSE створили комунікаційну кампанію для УКРПРОМІНВЕСТ-АГРО

17 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів
Аналітика

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів

26 Червня, 2025
Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції
Інсайти

Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції

25 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.