• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

Nissan записала подкаст-трилер, присвячений моделі Juke Enigma

3 Лютого, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Жанр трилерів завжди був популярним і продовжує втримувати свої позиції й зараз. Цей жанр може похвалитися і книгами-бестселерами, і фільмами-блокбастерами, і популярними телесеріалами. А тепер на всіх великих платформах подкастів з’явився ще один оригінальний аудіосеріал в цьому жанрі, створений автомобілебудівною компанією. Nissan записала цей подкаст-трилер спільно з медійною компанією VICE, щоб привернути увагу до своєї моделі Nissan Juke, точніше до її спецверсії Enigma.

Аудіосеріал The Enigma Thrillers був написаний французьким письменником Фабрісом Коленом. Впродовж п’яти епізодів група спецагентів розслідує ряд інцидентів, які на перший погляд ніщо не об’єднує. Але питань поступово виникає все більше, а заплутаний сюжет веде слухача за собою у подорож Європою.

Рушієм дійства (та ідеальним інструментом для виконання місії) виступає, звісно, автомобіль Nissan Juke Enigma, який і надихнув на створення цього подкасту.

Компанія стверджує, що аудіосеріал є цілком логічним рішенням для запуску нової моделі автомобіля, оскільки цільова аудиторія цього бренда – освічені та допитливі користувачі, які знаються на техніці, цінують якість і знаходять час для своїх хобі. Тобто такі люди, які слухають подкасти. Тому Nissan і вирішила створити подкаст-трилер, залучивши до цього компанію VICE, щоб скористатися її досвідом та креативністю в медіасфері.

Антигерой у «шпигунському світі»

Конан Ван, виконавчий креативний директор Nissan United, пояснив задум так: «Ми хотіли знайти підхід до ширшої групи людей за допомогою дійсно захопливого сторітелінгу та подкастів, популярність яких невпинно йде вгору. Головне тут – залучення нових форм медіаспоживання, які несуть в собі величезний креативний потенціал».

Почалася ця історія ще в 2019 році із випуском нового Nissan Juke, для якого була створена «креативна платформа спецагентів та підземних бункерів». Відповідно Nissan Juke Enigma у цьому «шпигунському світі» цілком природно посів місце харизматичного антигероя.

Мета аудіосеріалу The Enigma Thrillers – показати всі ці якості Nissan Juke Enigma та запросити слухачів у подорож, де їх цікавість буде винагороджено. І, що дуже важливо, така презентація моделі автомобіля не повинна була сприйматися як маркетинг.

The Enigma Thrillers можна буде послухати п’ятьма мовами на всіх великих платформах подкастів і на сайті медійної компанії VICE: https://www.vice.com/en_uk/partners/nissan/home.

Джерело


Ідея екшену та опанування різних художніх жанрів давно вже не дають спокою автомобілебудівникам.

Теги: автомаркетинг і комунікаціїподкасти

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Ілля Неправда: як креативний бізнес в Україні знаходить сили розвиватися навіть у найскладніші часи
Інсайти

Ілля Неправда: як креативний бізнес в Україні знаходить сили розвиватися навіть у найскладніші часи

28 Травня, 2025

Війна, економічна нестабільність, змінений ринок — це реалії, у яких сьогодні працюють українські підприємці. Але для Іллі Неправди, співвласника студії Правда Studio і арт-директора низки креативних проєктів, виклики стали не...

Читати даліDetails

Ілля Янков: за його ідеї платять мільйони. Як він змінив рекламу в Україні?

Українських підприємців навчать піаритись на міжнародному ринку

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

MRKTNG MRTHN 2025 «Під сонцем інсайтів»: реєстрація відкрита

16 Травня, 2025
Інсайти

Global Best of the Best Effie Awards: міжнародна можливість для переможців Effie Awards Ukraine

9 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025
Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

2 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.