Автопилот Nissan способен привести прямо к цели даже мячик для гольфа

Стесняетесь ли вы того, что вечно мажете мимо лунки, или же просто хотите утереть нос сопернику, автопилот Nissan готов прийти вам на помощь. Автомобильная компания создала мячик для гольфа, который сам всегда безошибочно находит лунку. И это вовсе не мухлеж с магнитами. Технология Propilot 2.0 автономно управляет мячиком и ведет его к цели.

Propilot 2.0 способен управлять машиной без вмешательства человека. Он создает подробную карту местности и планирует маршрут соответственно. А пока самоуправляемые автомобили Nissan готовятся к выпуску, компания показывает свои новые технологии на примере других предметов. Propilot намечает маршрут, сканирует местность, создает трехмерную карту, а затем ведет объект к цели.

Пусть этот подозрительный мячик и меняет траекторию посреди дороги, но зато с ним вы точно не промахнетесь.

Источник

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Панголіни та кажани: дві кампанії на захист тварин, яким пандемія зіпсувала репутацію

Обидві кампанії доводять, що пандемії можна було б уникнути, якби всі тварини, не лише панголіни та кажани, могли спокійно жити в своєму природному ареалі.

Для яких індустрій AR/VR-маркетинг буде найбільш корисним?

Освіта, роздрібна торгівля, мода, готельний бізнес, автомобільна промисловість – у всіх цих індустріях AR/VR-маркетинг має чималий потенціал.

Креативна агенція IAMIDEA створила нову комунікацію для «Будинку Іграшок»

Креативна агенція IAMIDEA створила нову комунікацію для «Будинку Іграшок»

За певний час «Будинок іграшок» став місцем вибору подарунків дітям переважно за великої, особливої нагоди. При цьому асортимент товарів величезний ...

Діджиталізація білбордів: 10 прикладів інтерактивної digital outdoor реклами

Діджиталізація білбордів та їх широке застосування в маркетингу – не випадкова тенденція в умовах наростання популярності соцмереж та цифрових технологій.

Шість кампаній, що показують, як можна говорити на гострі соціальні теми

Як переконати людей замислитися про власну громадянську позицію за допомогою сторітелінгу, що висвітлює гострі соціальні проблеми.

Акцент на ефективність: як TWIGA Ukraine креативила для Effie Awards Ukraine

Цьогоріч премії для маркетологів та рекламістів Effie Awards Ukraine виповнюється 15 років. До річниці комунікаційна група TWIGA Ukraine підготувала промокампанію, ...