• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Натхнення

Як виглядатиме пневмопотяг: Virgin Hyperloop зазирає у 2030 рік

28 Січня, 2021
Час прочитання: 1 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Компанія, яка наприкінці минулого року здійснила перший запуск пневмопотягу Hyperloop із пасажирами, запропонувала поглянути, як ця транспортна система працюватиме на практиці. Нове концептуальне відео показує, як саме користувачі подорожуватимуть системою вакуумних тунелів, якими пересувається пневмопотяг Virgin Hyperloop, у 2030 році, коли цей транспорт почне перевозити перших пасажирів. Демонстраційний ролик – результат спільної творчості ряду компаній, серед яких є навіть відома архітектурна студія Б’ярке Інгельса.

Концептуальне відео Hyperloop проводить глядача всіма етапами подорожі пневмопотягом, починаючи від входу на елегантно спроєктовану станцію. У призначений час шість капсул одночасно вирушають із шести доків, групуючись одна за одною в магнітному тунелі, доки вони летять до точки призначення на швидкості 1223 км/год.

Салон такої капсули доволі просторий і яскраво освітлений. Він обладнаний бездротовими зарядними станціями і цифровими дисплеями, що ведуть відлік часу до прибуття і показують швидкість потягу.

Транспорт для всіх

Одним із закидів у бік Hyperloop було те, що таким капсулам не зрівнятися за кількістю пасажирських місць зі звичайним потягом. Втім, компанія запевняє, що в одній капсулі можуть розміститися максимум 28 людей, а групування капсул дозволяє перевозити тисячі пасажирів за годину. Такі підрахунки були зроблені Hyperloop завдяки програмному забезпеченню, яке розраховує оптимальну відстань між кожною капсулою та кожним ланцюжком із капсул. Компанія запевняє, що ця технологія здатна групувати капсули у такий спосіб, щоб ця транспортна система мала якомога більшу пропускну здатність.

Virgin Hyperloop також стверджує, що її метою є зробити свій вакуумний потяг доступним для широкого загалу, а не лише для заможних верств. Зокрема, компанія посилається на дослідження, проведене на початку 2020 року, яке дозволяє зробити висновок, що вартість квитка на пневмопотяг не перевищуватиме вартості бензину, який знадобиться для подолання тієї само відстані автомобілем.

За словами Джея Волдера, гендиректора Virgin Hyperloop, все дуже просто: «Якщо він задорогий, люди ним не користуватимуться. Щоденні поїздки на швидкісному транспорті наразі людям не вигідні, але ми хочемо змінити цю ситуацію. Уявіть, що ви можете подолати відстань між містами за якісь хвилини, а не години, які ви мусите витрачати зараз. І уявіть, скільки можливостей це відкриває».

На жаль, побачити на власні очі, чи справдяться всі ці плани, доведеться ще не скоро. На свої перші пасажирські маршрути пневмопотяг: Virgin Hyperloop вийде лише в 2030 році.

Джерело 1, 2

Теги: дизайнтехнологіїтранспорт

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення
Аналітика

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення

30 Червня, 2025

Ефективність у PR залежить не лише від досвіду, а й від правильно підібраних інструментів. Які додатки економлять час на рутинних завданнях, а де знайти натхнення для креативних ідей?  Валерія Васильченко,...

Читати даліDetails

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду

РЕКОМЕНДОВАНО

Аналітика

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів

26 Червня, 2025
Ідеї

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві

30 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності
Інсайти

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності

25 Червня, 2025
Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії
Відповідальність

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії

26 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.