Як виглядатиме пневмопотяг: Virgin Hyperloop зазирає у 2030 рік

Компанія, яка наприкінці минулого року здійснила перший запуск пневмопотягу Hyperloop із пасажирами, запропонувала поглянути, як ця транспортна система працюватиме на практиці. Нове концептуальне відео показує, як саме користувачі подорожуватимуть системою вакуумних тунелів, якими пересувається пневмопотяг Virgin Hyperloop, у 2030 році, коли цей транспорт почне перевозити перших пасажирів. Демонстраційний ролик – результат спільної творчості ряду компаній, серед яких є навіть відома архітектурна студія Б’ярке Інгельса.

Концептуальне відео Hyperloop проводить глядача всіма етапами подорожі пневмопотягом, починаючи від входу на елегантно спроєктовану станцію. У призначений час шість капсул одночасно вирушають із шести доків, групуючись одна за одною в магнітному тунелі, доки вони летять до точки призначення на швидкості 1223 км/год.

Салон такої капсули доволі просторий і яскраво освітлений. Він обладнаний бездротовими зарядними станціями і цифровими дисплеями, що ведуть відлік часу до прибуття і показують швидкість потягу.

Транспорт для всіх

Одним із закидів у бік Hyperloop було те, що таким капсулам не зрівнятися за кількістю пасажирських місць зі звичайним потягом. Втім, компанія запевняє, що в одній капсулі можуть розміститися максимум 28 людей, а групування капсул дозволяє перевозити тисячі пасажирів за годину. Такі підрахунки були зроблені Hyperloop завдяки програмному забезпеченню, яке розраховує оптимальну відстань між кожною капсулою та кожним ланцюжком із капсул. Компанія запевняє, що ця технологія здатна групувати капсули у такий спосіб, щоб ця транспортна система мала якомога більшу пропускну здатність.

Virgin Hyperloop також стверджує, що її метою є зробити свій вакуумний потяг доступним для широкого загалу, а не лише для заможних верств. Зокрема, компанія посилається на дослідження, проведене на початку 2020 року, яке дозволяє зробити висновок, що вартість квитка на пневмопотяг не перевищуватиме вартості бензину, який знадобиться для подолання тієї само відстані автомобілем.

За словами Джея Волдера, гендиректора Virgin Hyperloop, все дуже просто: «Якщо він задорогий, люди ним не користуватимуться. Щоденні поїздки на швидкісному транспорті наразі людям не вигідні, але ми хочемо змінити цю ситуацію. Уявіть, що ви можете подолати відстань між містами за якісь хвилини, а не години, які ви мусите витрачати зараз. І уявіть, скільки можливостей це відкриває».

На жаль, побачити на власні очі, чи справдяться всі ці плани, доведеться ще не скоро. На свої перші пасажирські маршрути пневмопотяг: Virgin Hyperloop вийде лише в 2030 році.

Джерело 1, 2

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Business Culture HubBusiness Culture Hub

Український культурний фонд запрошує до участі в Business Culture Hub

Український культурний фонд об’єднує круті культурні проєкти та бізнес, який розвиває КСВ! Саме тому УКФ запрошує усіх на другу онлайн-зустріч Business ...

З 1 до 5 березня 2021 року на LIONS Live розпочнеться чергова онлайн-сесія креативного розвитку

З 1 до 5 березня 2021 року на черговій онлайн-сесії LIONS Live організатори Міжнародного фестивалю креативності Cannes Lions представлять новий ...

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...

Анімація на пательні: режисери Wriggles&Robins спекли відео до Дня млинця

Яким би млинцям ви не надавали перевагу, певно ви оціните майстерність режисерів-аніматорів, які спекли 600 млинців, перетворивши їх на відео до Дня млинця.

Target, Walmart і CVS шукають високотехнологічну альтернативу пластиковим пакетам

Заснована цими трьома ритейлерами інвестиційна фірма Closed Loop Partners має на меті пошук, тестування та впровадження інноваційних альтернатив.

Бренд морозива Magnum зняв короткометражні аніме про природу насолоди

Два короткометражних аніме для бренда Magnum поєднує та ідея, що пошуки насолоди – дуже людська риса, а розуміння насолоди у кожного своє.