В той час як доповнена та віртуальна реальність стають дедалі популярнішими (не в останню чергу завдяки своїй дистанційності), все більше компаній починають усвідомлювати, наскільки такі технології є для них корисними. Зараз різні індустрії починають опановувати ці технології, застосовуючи їх в маркетингу та рекламі. І роблять вони це доволі успішно. Освіта, роздрібна торгівля, мода, готельний бізнес – у всіх цих індустріях AR/VR-маркетинг має чималий потенціал.
З огляду на це, десятеро експертів, які входять до Forbes Agency Council, назвали у журналі Forbes декілька секторів індустрії, які вже використовують AR/VR-маркетинг, та розповіли, як це впливає на їхній розвиток.
1. Електронна комерція
Всі індустрії змінюються під впливом віртуальної, доповненої та змішаної реальності. Взяти, наприклад, просторовий інтерфейс, який є новим способом візуалізації контенту та взаємодії з ним. Конкретно в маркетингу дуже перспективною технологією є доповнена реальність для мобільних пристроїв. Приміряти годинник на зап’ясток, почепити окуляри на ніс, подивитися, чи пасують черевики, або спробувати той чи інший макіяж можна за допомогою одного-єдиного пристрою. Для електронної комерції саме мобільна доповнена реальність обіцяє стати найбільш корисною.
2. Автомобільна промисловість
Продаж автомобілів вже зараз тяжіє до мультиканального маркетингу. Наразі покупці можуть роздивитися машини, зробити покупку та здійснити всі платежі, навіть не заходячи до автосалону. AR/VR-маркетинг, в свою чергу, ще більше прискорить діджиталізацію продажів, дозволяючи покупцям спробувати нові функції автомобіля, чітко уявити його габарити та побачити, чи пасують до нього ті чи інші аксесуари
3. Мода
AR/VR-технології здатні докорінно змінити всю індустрію моди. Зараз багато офлайн-магазинів зачинено, а ті з них, що відчинені, часто не дозволяють покупцям міряти одяг, щоб не допустити поширення COVID-19. Якщо процес купування одягу і надалі все більше переходитиме в онлайн-формат, AR-взаємодія (щоб люди могли побачити річ «на собі») стала б дуже в пригоді споживачам, додавши їм впевненості у покупці.
4. Відеоігри
Відеоігри є тим сектором, для якого AR/VR-технології є найбільш значущими, оскільки тут є безліч шляхів їх застосування. Втім, поширення VR-технологій дещо вповільнюється через те, що воно напряму залежить від того, наскільки швидко пристрої віртуальної реальності стають частиною повсякденного життя людей.
5. Гостинність і туризм
AR/VR-маркетинг є корисним і для сектору гостинності та туризму. Люди охочіше бронюватимуть номери в тих готелях, які дозволять їм заздалегідь пройтися своєю територією та кімнатами у віртуальній реальності. А туристичні компанії могли б відтворити у віртуальній реальності фрагмент туру, щоб потенційні клієнти краще уявляли, на що вони можуть розраховувати.
6. Організація публічних заходів
Публічні заходи – це та індустрія, де впровадження AR/VR-технологій має відбутися якомога швидше. Оскільки подорожувати так вільно, як раніше, зараз неможливо, настав час переосмислити саму суть таких масових зібрань і зробити їх чимось більшим, ніж просто відеоконференція в Zoom. Лише уявіть, що тут здатна запропонувати віртуальна реальність, яка могла б переносити відвідувачів куди завгодно.
7. Вища освіта
Наразі кількість абітурієнтів, зарахованих до університетів різко впала. Зокрема й тому, що всі дні відчинених дверей довелося скасувати. Віртуальні тури для випускників шкіл та їх батьків тут могли б дещо виправити ситуацію.
8. Активізм та лобіювання
Сидячи в залі Конгресу в центрі столиці, складно уявити собі дику природу, неорану землю, водойми тощо. Може, якби природозахисники могли показати все це законодавцям за допомогою AR/VR-технологій, ті відповідальніше поставилися б до законопроєктів, які вирішують долю всього цього.
9. Ремонт житлових та комерційних приміщень
Візуалізація та матеріалізація майбутніх проєктів за допомогою AR/VR-технологій дуже посприяє налагодженню взаємодії між клієнтами та компаніями в цій галузі. Втілювати в життя ідеї стане набагато простіше. Та й клієнти менше вагатимуться, підписуючи контракти.
10. Меблі та товари для дому
Разом із ринком нерухомості жвавішає й продаж меблів та товарів для дому, коли міленіали переїжджають нарешті у власне житло. Здатність візуалізувати потрібний предмет у своїй домівці та знайти для нього місце, перш ніж замовляти – чудова послуга, і багато хто охоче нею б скористався.