Вересень – початок нового навчального року для багатьох учнів, чиє звичне шкільне життя докорінно змінилося через пандемію. Тому зараз ці шість креативних кампаній для школярів та їхніх батьків є хорошими прикладами того, як можна допомогти підготувати дітей до школи або спонукати їх до відповідальної поведінки.
Educational Program (New York City Department of Education, Droga5 New York, 2008)
Що є найкращим стимулом до сумлінного навчання? У 2008 році, задовго до того, як школярі почали задивлятися на айфони, компактний пристрій Million допомагав їм організувати навчання у школі. А за її межами він перетворювався на цілком функціональний мобільний телефон. Чим старанніше школярі використовували його для навчання, тим більше функцій було їм доступно. Це стало для них розумно збалансованою винагородою, привчаючи підлітків докладати зусиль заради того, що вони дійсно хочуть.
Back to School (Meijer, Devito/Verdi New York, 2004)
Ця відверта кампанія від магазинів Meijer справді вирізняється серед усіх інших кампаній для школярів та їхніх батьків, де дітлахи аж стрибають від захвату, коли бачать своє нове шкільне приладдя. Цінова конкуренція – непроста територія для ритейлерів. Адже знизивши ціну, можна легко справити враження, наче ви поступилися якістю товару. Але ця пародійна реклама дійсно дотепно показує, чому розсудливі батьки не купуватимуть товари для школи задорого деінде.
Onward! Back to School (GAP, PHD New York, 2018)
Замість того, щоб показувати, як це прийнято, дітей у новенькій шкільній формі та начищених черевиках, мережа магазинів одягу Old Navy вирішила привернути увагу до повсякденних героїв – до вчителів. Позиціонуючи їх як лідерів думок та уміло скориставшись соціальними медіа, бренд Old Navy успішно створив жвавий трафік у своєму онлайн-магазині та підняв рівень продажів.
The long-lasting uniform (I.P. Trading, BBDO Thailand, 2017)
Цією кампанією бренд ополіскувача для одягу дуже допоміг дітям з малозабезпечених родин Таїланду. Він створив шкільну форму унісекс, яку можна було збільшити у розмірі, розпоровши шви, що дозволяло батькам школярів заощадити гроші. Бренду ополіскувала ця кампанія пішла на користь, оскільки за тканиною треба доглядати як слід, щоб шкільна форма прослужила весь свій подовжений термін придатності. Така увага до потреб споживачів була абсолютно несхожою на типове для цієї категорії товарів вихваляння м’якості та свіжості тканини. Натомість бренд поставився до батьків з розумінням і дав їм дещо дійсно корисне.
Twelpforce (Best Buy, CP+B Boulder, 2010)
На початку шкільного сезону мережа магазинів Best Buy створила команду Twelpforce, тобто команду співробітників, які цілодобово готові були відповідати у Twitter на запитання батьків, що саме у цей час купують своїм дітям ноутбуки та іншу електроніку. Ця кампанія недарма здобула Titanium Grand Prix на фестивалі Cannes Lions. Вона однією з перших показала, що Twitter може бути дуже ефективним каналом для консультування споживачів, щоб ті не розгубилися, прийшовши до магазину.
Child and Adolescent Mental Health (Child and Adolescent Mental Health Rajanagarindra Institute, Geometry Global Bangkok, 2014)
«Хороша поведінка в школі» – поняття, яке може охоплювати дуже багато речей, як показала одна з тайських креативних кампаній для школярів та їхніх батьків. Вона була спрямована на те, щоб зменшити кількість підліткових вагітностей. Для цього в магазинах одягу розмістили манекени вагітних дівчат у шкільній уніформі. Підлітки та їхні батьки, які разом йшли купувати шкільну форму, просто не могли їх не помітити, що викликало їх на діалог, який за інших обставин міг би взагалі не відбутися.