Від 10 000 грн на гаджети: в MOYO порахували, скільки коштує зібрати школяра

Школа – не тільки зошити та ранці, але і смартфони, ноутбуки, електронні книги та багато іншого. В MOYO порахували, в яку вартість обійдеться батькам екіпірувати дитину технікою.

Сучасна школа вимагає відповідних підходів до навчання. Наприклад, інформатику починають викладати вже з другого класу, а всі підручники доступні в електронному форматі. Тому традиційні збори дитини вже не можна обмежити зошитами і ранцем – потрібні гаджети, і чимало.

У компанії MOYO підрахували, у скільки може обійтися батькам набір гаджетів для дитини, і склали чотири набори:

  • бюджетний – коли необхідно закрити всі потреби при мінімальних вкладеннях;
  • середній – ідеальне співвідношення ціни і можливостей;
  • преміум – техніка з розширеними можливостями;
  • люкс – коли бюджет необмежений.

У бюджетному варіанті вартість базового комплекту техніки становить 9 556 грн. Левову частку витрат становить ноутбук, тоді як мобільний телефон, планшет, павербанк, флешка і LED-світильник сумарно обійдуться в 2 181 грн.

Середній комплект вже буде коштувати 21 626 грн. Ноутбук тут також з’їдає більшу частину бюджету – 12 599 грн. Замість кнопкового телефону в цьому варіанті пропонується комплект зі смартфона (з чохлом і захисним склом) та дитячого смарт-годинника, а планшет замінений на електронну книгу. В іншому набір також містить павербанк, флешку і LED-світильник.

Коли школяреві важлива не тільки функціональність техніки, то варто придивитися до третього, преміальному набору. Він буде коштувати вже 51 689 грн, але включає в себе потужний ноутбук, крутий смартфон, велику електронну книгу, а також додатковий брелок-пошукову систему (допоможе відшукати забутий рюкзак або ключі).

У люкс-варіанті зібрати школяра може коштувати вже до 197 208 грн. Цілком передбачувано в цей набір увійшла новітня техніка Apple, а також дорогі аксесуари. Наприклад, флешка з Lightning-роз’ємом і павербанк, який підзарядить, в тому числі, і ноутбук.

Ілюстрація в заголовку: https://ua.depositphotos.com

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...

Бренд морозива Magnum зняв короткометражні аніме про природу насолоди

Два короткометражних аніме для бренда Magnum поєднує та ідея, що пошуки насолоди – дуже людська риса, а розуміння насолоди у кожного своє.

Зрозуміло та просто про мікрофлору: CF.Digital розробили сайт для «Лактіалє» від АТ «Фармак»

Як відомо, пробіотики —  живі мікроорганізми, які необхідні людині для підтримки здорової мікрофлори та міцного імунітету. «Лактіалє» — лінійка пробіотиків, яка ...