Индийская компания разработала рюкзак для сельских школ – со встроенной партой

В Индии и по сей день около 40 миллионов школьников в возрасте от 6 до 14 лет посещают школы, в которых катастрофически не хватает парт и стульев. В результате дети вынуждены ютиться со своими тетрадями в неприспособленных для этого помещениях. А страдают от этого как школьные успехи, так и здоровье учеников.

deskit 2 - Индийская компания разработала рюкзак для сельских школ – со встроенной партой

Чтобы решить эту проблему, компания PROSOC разработала рюкзак DESKIT, к которому прилагается компактный складной столик. Он крепится к сумке, но при желании его можно и отцепить.

Благодаря DESKIT ученики могут разместиться более-менее удобно и не портить осанку и зрение. Такая складная парта довольно устойчива. К тому же она легкая, прочная и даже водонепроницаемая. 1-2 года она может прослужить без труда. Высоту парты можно зафиксировать на двух уровнях, в зависимости от роста ребенка, что делает ее практически универсальной.

Источник

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

WE BAD в проєкті UYBDA2020 та Acer — 1

Максим Коцюба, Тарас Макар і креативна корпорація WE BAD у спільному проєкті Видавництва «Основи» та Acer

Видавництво «Основи» у партнерстві з компанією Acer та її новим брендом ConceptD створили спільний проєкт про технології та творчість. Проєкт ...

Ісландія пропонує святкувати рибне Різдво двічі на тиждень

Розповідь про те, як рибний Санта-Клаус готується до свята, дозволила креаторам органічно поєднати чотири головні риси товару.

Дві нові соціальні кампанії, які імітують ігровий інтерфейс

Меню, аватари та повідомлення, які імітують ігровий інтерфейс у відеорекламі, жодним чином не применшують вагомість двох цих історій.

Бренд Jeep цитує Карла Сагана та закликає берегти «бліду блакитну цятку»

У своїй колаборації зі сценаристкою, режисеркою та продюсеркою Енн Друян бренд Jeep цитує Карла Сагана в ефектному проморолику.

Антена в бляшанці: Miller Lite пропонує альтернативу піратському стрімінгу

Бренд Miller Lite створив цілу історію про злочин та покарання для тих фанатів футболу, що насмілюються дивитися незаконний стрімінг.

Бренд Butterfinger зняв справжню детективну історію про викрадачів солодощів

Спочатку цукеркам змінили пакування, потім поліпшили інгредієнти, а тепер бренд отримав ще й нових персонажів і детективну історію про викрадачів солодощів.