• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Відео

День, коли мегаполіс зупинився: ООН привертає увагу до проблеми транспорту в містах

11 Серпня, 2020
Час прочитання: 1 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Нещодавно було оприлюднено короткий фільм від агенції Wunderman Thompson Brazil, створений у партнерстві з YouTube. У ньому режисер Веллас (Vellas) з продакшен-компанії Saigon розповідає про проблеми транспорту в містах, показавши той гіпотетичний день, коли весь дорожній рух у Сан-Паулу зупиниться. Взагалі.

«Нерухоме місто» (CIDADE INERTE) стало результатом співпраці між YouTube, ООН та кінофестивалем «Трайбека», який є одним з найбільших фестивалів незалежного кіно у США. Мета цього проєкту – поінформувати публіку про 17 Глобальних цілей сталого розвитку ООН за допомогою ряду коротких послідовних фільмів. За задумом, вони мають бути донесені до аудиторії за допомогою алгоритму рекомендацій YouTube.

Цей фільм встигли зняти до початку пандемії коронавірусу.

Wunderman Thompson Brazil разом із продакшен-компанією Saigon стала єдиною агенцією з Латинської Америки, яку було обрано для участі в цій колаборації. Бразильській креативній команді випало завдання творчо розповісти про Ціль 11 – Сталий розвиток міст і громад. До неї входили декілька можливих тем, і команда Wunderman Thompson вирішила привернути увагу до проблеми транспорту в містах.

Виходячи зі своєї обраної теми, креатори з Wunderman Thompson позиціонували ідею мобільності, як щось, що однаково стосується всіх. Нескінченні затори на дорогах щодня впливають на життя населення Сан-Паулу, незалежно від рівня доходів чи способу пересування: хаотичний дорожній рух, забруднення, насильство, географічна нерівність та інші проблеми. Це й дало початок ідеї мініфільму «Нерухоме місто», який показав з точки зору окремої родини, що відбуватиметься, коли весь Сан-Паулу намертво зупиниться в заторах.

Трохи статистики

Фільм нагадує про той факт, що проблеми транспорту в містах створені усіма городянами спільно. Також він спирається на цілком реальні дані по місту Сан-Паулу:

  • В середньому кожен городянин проводить 36 днів на рік, стоячи у пробці.
  • Щодня забруднення вбиває 20 людей.
  • Кількість людей, загиблих через агресію, спровоковану аваріями на дорогах, на 30% перевищує смертність через публічне насильство.

Інші проєкти

Серед інших проєктів, присвячених Цілям сталого розвитку ООН, ми нещодавно могли бачити, як Ціль 14 – збереження морських ресурсів – була продемонстрована за допомогою псевдодокументального фільму про природу, який розповідав про нового жителя океанських глибин – пластик.

А важливість Цілі 4 (якісна освіта) була наочно показана австралійськими креаторами у начебто серії трейлерів до драматичного фільму.

Джерело

Теги: екологіясоціальна рекламасуспільство

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Український феномен відновлюваної енергетики: як формується попит на сонячні станції в умовах війни
Бізнес та Інновації

Український феномен відновлюваної енергетики: як формується попит на сонячні станції в умовах війни

17 Вересня, 2024

Із початком війни і обстрілів енергетичної інфраструктури Україна стала унікальним кейсом у світі, де попит на сонячні електростанції та системи резервного живлення розвивається не завдяки, а всупереч усім чинникам: війні,...

Читати даліDetails

Спецпроєкт “Багатогранність нації”. Говоримо про інклюзивність та толерантність

Інфлюенс-маркетинг чи традиційна реклама? Або чи працюють прогріви? Думка професійного блогера

РЕКОМЕНДОВАНО

Бізнес та Інновації

“AVANGАRDEN”: МИСТЕЦТВО, БІЗНЕС І ЖИТТЯ ПОПРИ ВИКЛИКИ ВІЙНИ

3 Липня, 2025
Інсайти

В Україні з’явиться каталог креативних індустрій

17 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення
Аналітика

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення

30 Червня, 2025
Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів
Аналітика

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів

26 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.