• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

Створено натільний пристрій, що дозволяє взаємодіяти з комп’ютером за допомогою язика

30 Липня, 2020
Час прочитання: 2 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

В рамках свої дисертації з інтегрованого дизайну німецька дослідниця Дороті Клазен (Dorothee Clasen) створила натільний пристрій [In]Brace, який вставляється до рота та дозволяє взаємодіяти з комп’ютером за допомогою язика. Коли така силіконова пластинка (язиковий інтерфейс) вставляється до рота, користувач може рухати язиком маленький магнітний елемент вперед та назад, подаючи команди комп’ютеру. За вухом у користувача прикріплюється Wi-Fi модуль, який передає сигнал на під’єднані пристрої: комп’ютер, ігрову консоль, чи пристрої Інтернету речей.

Розпочинаючи свій проєкт, Дороті Клазен звернула увагу на нинішні напрями розвитку гаптичних інтерфейсів та на те, як люди взаємодіють з об’єктами за допомогою дотику. Більшість інтерфейсів вимагають використання рук чи принаймні кінчиків пальців. Тому вона вирішила зосередитися на цілком іншій частині людського тіла – на язиці.

Робочий прототип використовує електромагнітний принцип дії. Вбудовані в нього сенсори відстежують положення магнітної кульки, яку користувач рухає язиком. Щоправда, відстань між сенсорами наразі потребує індивідуального налаштування для кожного користувача.

Щоб випробувати прототип [In]Brace, дослідниця створила ігрову ситуацію, скориставшись для цього грою Tong. Гравці мали подавати команди язиком, а не руками, для чого їм довелося для початку трохи повправлятися у координації між очима та язиком. Але, хоча перша ігрова сесія пройшла дещо незграбно, потрібні навички виробляються швидко, тож надалі гравці спокійно могли насолоджуватися грою.

Не лише ігри

Дороті Клазен вважає, що у майбутньому технологію [In]Brace можна було б використовувати у фізіотерапії, щоб у ігровій формі мотивувати пацієнтів відновлювати здатність рухати язиком. Також язиковий інтерфейс міг би стати в пригоді в тих ситуаціях, коли очі, руки та ноги користувача зайняті. Наприклад, піаніст під час гри міг би гортати ноти на екрані, а лижник на трасі міг би перемикати язиком музичні треки на смартфоні.

Але найбільш перспективним застосуванням видається інклюзивність та загальнодоступність дизайну різноманітних продуктів. Адже, коли мова заходить про найтиповіші інтерфейси комерційних продуктів, виявляється, що більшість з них розрахована на взаємодію з руками чи пальцями користувача. А це робить їх малодоступними для тих користувачів, у яких, наприклад, проблеми з дрібною моторикою рук. Натомість язиковий інтерфейс [In]Brace, у якості альтернативи, міг би дозволити користувачам взаємодіяти з комп’ютером за допомогою язика.

Джерело

Зрештою, не кожен користувач погодиться на імплант в мозок, щоб вивільнити руки…

Теги: гаджетиінноваціїтехнології

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду
Аналітика

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду

27 Травня, 2025

Український ринок комунікацій балансує між традиційними підходами та новими викликами. З одного боку, ми спостерігаємо зростання Digital ринку – за даними Всеукраїнської рекламної коаліції, у 2024 році він збільшився на...

Читати даліDetails

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей

MRKTNG марафон від MMR зібрав понад 400 учасників у Києві для навчання та обміну досвідом

РЕКОМЕНДОВАНО

Бізнес та Інновації

40+ експертів, 500+ учасників і нескінченна кількість інсайтів: як пройшов MRKTNG MRTHN 2025

10 Червня, 2025
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії
Відповідальність

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії

26 Червня, 2025
Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції
Інсайти

Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції

25 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.