В інноваційному парку UNIT.City представили нового CMO (Chief Marketing Officer) Артема Бойко. Він займатиметься маркетинговою та комунікаційною стратегією інноваційного парку, event-політикою і брендингом UNIT.City.
Раніше Артем Бойко займав посаду креативного директора однієї з найбільших в Україні івент-агенцій Slupsky Event Management. Серед найуспішніших кейсів — Український дім у Давосі у січні 2019 року, форум Dell у Львові та презентація IQOS3, які отримали найпрестижнішу світову подієву нагороду Best Event Awards World.
Освіта
- 2012 — Нідерландський інститут маркетингу;
- 2014 — Міжнародний інститут менеджменту в Києві за програмою pre-MBA.
«Займати посаду CMO UNIT.City — це унікальний виклик для мене як для професіонала та особистості. Страшенно надихаюче бути частиною надзвичайної команди професіоналів, які мотивують, підтримують і кожного дня демонструють сильні компетенції у прийнятті стратегічно важливих для бізнесу рішень. Серед пріоритетних задач, які ми почнемо реалізовувати з командою найближчим часом — зробити UNIT.City брендом, частиною якого хочеться стати не тільки в Україні, а й у всьому світі», — розповів Артем Бойко.
«Ми неймовірно раді, що Артем приєднався до нашої команди. UNIT.City входить в новий етап розвитку і ми переконані, що завдяки своєму досвіду Артем допоможе переосмислити підходи до комунікації та позиціонування інноваційного парку як всередині України, так і на глобальному рівні», — додав керівний партнер UNIT.City Костянтин Євтушенко.
Нагадаємо, рашіне бренд-агенція UAGENCY зняла ролик про новий етап розвитку інноваційного парку. Головні герої комунікаційного відео — засновник та керівні партнери інноваційного парку, які є командою нового етапу розвитку — #NewEra.
А буквально два тижні тому UNIT.City оголосив про запуск масштабного проєкту NEST для стартапів. Проєкт об’єднує в собі акселератор і інкубатор; місце зустрічей і платформу для залучення інвестицій; HR-хаб і «місток» на західні ринки для талановитих українців, які мають власний якісний продукт.