Мільйони українців помітили, що «Моршинська» шукає роботу, коли отримали резюме від бренду води на найбільшому порталі з пошуку вакансій Work.ua. Проєкт «Візьми Моршинську на роботу!» став частиною масштабної healthy-кампанії, яку втілює у життя бренд природної води родом з Прикарпаття.
Ми прагнемо на 100% реалізуватись в кар’єрі, заявляють автори кампанії, але часто забуваємо про найважливіший ресурс та найбільшу цінність — власне тіло, що на 70% складається з води. Турбота про гідробаланс та імунітет і щоденне відновлення тіла — це обов’язкові ритуали в житті кожної здорової людини.
«Сьогодні ми всі напевне знаємо, в чому полягає наша місія, як ми мріємо виглядати, що транслювати. Та чи завжди пам‘ятаємо, що великі ідеї складаються з маленьких кроків? Щоденна норма в півтора літри води — це запорука класного самопочуття, красивого тіла та плідної праці. І це лише сім склянок, півсотні ковтків або десять хвилин вашого часу на добу. Колаборація з Work.ua для нас — можливість сказати, що в світі, який поспішає до нових звершень, відкриттів, високих результатів та значних перемог, завжди є місце невеликій перерві та склянці води», — розповідає про новий проект директор з маркетингу ІDS Borjomi Ukraine Анатолій Гордєєв.
В офісі, на фрілансі, в кабінеті, опенспейсі чи коворкінгу — не важливо, де саме резюме «Моршинської» знайшло свого адресанта. Головне, що тепер кожен точно знає: його чи її особиста ефективність підвищується з кожним ковтком природної води.
Генеральний директор Work.ua Наталя Панкратова поділилася власними враженнями від резюме «Моршинської»:
«Наймаючи кандидата на роботу, варто звертати увагу на те, чи розділяє він ваші цінності. Бо саме від цього залежатиме атмосфера та взаємодія в команді. Наші цінності — це мова, якою ми говоримо. Суворо, серйозно чи весело — головне, що однією мовою. Проте, звісно, важливі й професійні навички. З резюме “Моршинської” ми бачимо, що вона має активну життєву позицію, має інноваційний підхід до розв’язання задач, вміє підлаштовуватися під потреби користувачів та збігається з нами у багатьох цінностях. Тож чом би й так?»
Автори кампанії наголошують: щоденне відновлення та добова норма води здатні значно підвищити KPI тіла людини. Поки кожен підкорює нові вершини, «Моршинська» працює щосекунди. З кожним ковтком води, яку створила сама природа.
Раніше «Моршинська» запустила соціально-екологічну програму «Зелена торба» — сервіс зі збору та переробки пластикових пляшок від напоїв з маркуванням PET1.