• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

Burger King обмінює фото кнопки-гамбургера на Воппери

23 Липня, 2020
Час прочитання: 1 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Свого часу дизайнер на ім’я Норм Кокс (Norm Cox), який у 1980-х роках працював на компанію Xerox, створив маленьку, але дуже важливу піктограму з трьох ліній і яку тепер можна побачити на всіх комп’ютерах та мобільних пристроях. Він називав її «дорожнім знаком», «решіткою вентиляції» та «контейнером для пунктів контекстуального меню», але ніколи не порівнював її з їжею. Але все ж багато років по тому ці три паралельні риски у верхньому кутку екрана отримали назву кнопки-гамбургера. Тепер ви знаєте.

І от нещодавно у Чилі мережа фастфуду Burger King запустила кампанію, яка побудована навколо цієї кнопки. Агенція Wolf BCPP вирішила нагадати у такий спосіб про цілком реальні гамбургери. Для цього чилійські користувачі мають зробити скріншот «гамбургера», надіслати це фото прямим повідомленням на Instagram-адресу бренда і отримати промо-код на безкоштовний Воппер (і безкоштовну доставку). Тобто Burger King обмінює фото кнопки-гамбургера на справжні гамбургери.

Баланс фастфуду та Інтернету

Ця програма розрахована лише на споживачів з Чилі. Як пояснює агенція Wolf BCPP, що базується в Сантьяго, її кампанія спирається на те спостереження, що для багатьох жителів Чилі ця кнопка – єдиний гамбургер, який вони могли бачити від початку карантину.

На підтвердження цих міркувань агенція наводить таку статистику, що за час карантину в Чилі продажі фастфуду впали на 11% за даними Торгової палати Чилі. Натомість Інтернет-трафік підскочив аж на 40%, як з’ясувала телекомунікаційна компанія Subtel.

Відповідно, за весь цей час, проведений у кіберпросторі, люди мали добряче зголодніти. Тому Burger King і обмінює фото кнопки-гамбургера на справжню їжу, щоб споживачі припинили нарешті голодними очима дивитися на кнопки на екрані й почали насолоджуватися життям.

Непогана ідея, чи не так?

Джерело

Читайте також:

На початку карантину мережа Burger King скористалася Вопперами, щоб заохотити школярів не забувати про навчання, винагороджуючи у такий спосіб їх знання.

В Парагваї споживачів спонукали добре вивчити межі зони покриття ресторанів Burger King, перетворюючи їх контури на малюнки.

А в ряді міст Іспанії скутери доставки Burger King було прикрашено та перефарбовано у веселкові кольори, щоб хоч так компенсувати місцевим жителям скасований через карантин прайд-парад.

Теги: гуморкреативмаркетинг і комунікаціїфастфуд

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Аналітика

18-й Рейтинг агентств маркетингових сервісів згідно доходів за 2024 рік

16 Червня, 2025
Аналітика

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів

26 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Як запустити Instagram-канал без бюджету і отримати стабільний канал продажів. Кейс MAUDAU
Інсайти

Як запустити Instagram-канал без бюджету і отримати стабільний канал продажів. Кейс MAUDAU

10 Липня, 2025
Всеукраїнська рекламна коаліція та Сили Безпілотних Систем ЗСУ підписали Меморандум про співпрацю
Відповідальність

Всеукраїнська рекламна коаліція та Сили Безпілотних Систем ЗСУ підписали Меморандум про співпрацю

7 Липня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.