Закриті кордони — не проблема для справжніх мандрівників. Навпаки, це чудова можливість пізнати краще рідну країну, адже вона багата цікавими маршрутами та локаціями. Так вирішили у компанії WOG та анонсували запуск літньої акції «Мандруй всюди», кульмінацією якої стане розіграш суперактуального для мандрівок країною призу — будинку на колесах.
«Мандруй всюди» стане продовженням діючої промокампанії мережі WOG «Всюди де люди». Акція проходитиме з 7 липня по 13 вересня 2020 року по всій мережі АЗК WOG та WOG Cafe.
Щоб стати учасником акції, потрібно 7 разів придбати пальне, продукцію WOG CAFE або товари з асортименту WOG MARKET. Кожна операція ототожнюється як одна зупинка у такому собі квесті. Всі учасники, які дісталися сьомої зупинки, беруть участь у розіграші головного призу — будинку на колесах. Кожна зупинка буде фіксуватись та друкуватись на чеку.
Промокампанію акції розроблено разом з агенцією Fedoriv, з якою WOG співпрацює вже понад півтора року. В рамках кампанії знято три відеоролики, один кі-віжуал та записаний радіоролик. Основний месседж усіх промоматеріалів: мандрувати будь-куди з домашнім комфортом та затишком — досвід, від якого неможливо відмовитись.
«Будинок на колесах — це втілення мрії мандрівника: активно подорожувати, маючи протягом всього маршруту затишну та комфортну власну домівку. Це досить популярний у Європі та Америці стиль подорожей. Ми хочемо подарувати таку нагоду українцям. Адже у нашої країни великий потенціал для авто-мандрівок, ми маємо багато неймовірних місць та цікавих маршрутів. І зараз найкращий час відкрити їх для себе. Саме в цьому ідея акції «Мандруй всюди»: всюди, де люди, всюди, де цікаво, всюди, де радо приймуть. Таким чином, авто-подорожі можуть бути не тільки цікавими, а й по-домашньому затишними та комфортними», — коментує Віталій Старомінський, директор з маркетингу WOG.
У компанії WOG наголошують, що на кожній зупинці учасників чекатимуть приємні сюрпризи — додатково розіграні бонусні літри пального, кава та фірмові хот-доги. Також у фіналі серед усіх учасників акції будуть додатково розіграні велосипеди та електросамокати. Додатково передбачена можливість проходження кілька кіл по сім зупинок. В такому випадку, шанси на перемогу зростають.
Переможців буде визначено 14 вересня за допомогою рандомайзера на сторінках WOG у соцмережах.
З офіційними правилами участі в акції можна ознайомитися тут.
Цього року на День вишиванки, враховуючи карантин, WOG створив відеоекскурсію «Всесвіт української вишиванки», яку провели онлайн в Музеї Івана Гончара.