WOG та Trembita PR подарували українцям «Всесвіт української вишиванки»

Традиційно в День Вишиванки мережа АЗК WOG дарує українцям пізнавальні проєкти. Їхня мета — розкрити більше знань про нашу культуру та звичаї. Цього разу, враховуючи короновірусний карантин, WOG створив відеоекскурсію «Всесвіт української вишиванки», яку провели онлайн в Музеї Івана Гончара. Створити і продюсувати ідею допоміг творчий PR партнер АЗК WOG — агентство Trembita PR.

У реалізації соціально-культурного проєкту також взяв участь Арсеній Фінберг, засновник агентства авторських екскурсій «Цікавий Київ». Він виступив у ролі цікавого ведучого-відвідувача. А також історик та етнограф Ігор Турейський. Його джерело знань і неймовірний виклад закохує в українську сорочку з перших секунд відео.

Мережа АЗК WOG та Trembita PR подарували українцям «Всесвіт української вишиванки»

Тим часом, українці, які донедавна не могли відвідувати музеї, оцінили сюрприз — відео зібрало тисячі репостів, лайків і 150 тисяч переглядів в соцімережах. Ролик отримав поширення серед ком’юніті і блогерів, новина про цю подію була опублікована в онлайн-ЗМІ.

«Щороку ми реалізуємо проєкти для популяризації вишиванки. Це наш внесок у культурний розвиток нації. За фактом запуску “Всесвіт вишиванки” ми бачимо щире бажання українців поглинати подібну інформацію. Головне, щоб це було інформативно і інтерактивно», — підкреслює Олена Осипчук, директорка з комунікацій WOG.

«У нас було кілька ідей, яким може бути проєкт на честь Дня вишиванки в 2020 році. Однак, з огляду на карантинні заходи і мету — охопити більше молодої аудиторії, ми вирішили відправити українців на відеоекскурсію. Була підібрана крута локація, де знаходиться одна з найбагатіших колекцій вишиванок — НЦНК “Музей Івана Гончара”. Викликом було завдання за 5-7 хвилин занурити глядача в атмосферу, максимально наблизити його до відчуття, що він сам знаходиться в музеї, але при цьому це має бути свіжим і не нудним. І в цьому нам сильно допомогли Арсеній Фінберг та Ігор Турейський, які в певному сенсі створили динамічну шоу-бесіду. Звичайно ж, наша команда була за кадром», — розповідає Дар’я Сухенко, співзасновниця і креативна директорка Trembita PR.

Відеоекскурсія:


Нагадаємо, раніше АЗК WOG випустила серію рекламних роликів «Всюди, де люди». Серія стала продовженням оптимістичної кампанії бренда, що активно реалізується у соціальних мережах, ЗМІ та на зовнішніх носіях від початку всеукраїнського карантину.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Усі медичні послуги в смартфоні: Fedoriv Agency презентували оновлений сервіс Doc.ua

Медичний онлайн-хаб Doc.ua презентував нове позиціювання та мобільний застосунок, у якому зібрано 1500 закладів охорони здоров’я, 11400 лікарів і понад ...

Kyiv Art Fair відбудеться з 20 по 23 серпня на новій локації — Parkovy

Протягом чотирьох днів з 20 по 23 серпня у киян і гостей столиці буде можливість відвідати традиційну культурну подію — ...

Твій екопростір: vandog agency здійснила ребрендинг ботсаду ім. Гришка

Твій екопростір: vandog agency здійснила ребрендинг ботсаду ім. Гришка

Креативна агенція vandog agency здійснила ребрендинг Національного ботанічного саду імені Миколи Гришка (тепер вже ботсаду ім. Гришка). В основу нової ...

Створено пристрій, який здатен імітувати зміни температури у віртуальній реальності

Дослідники знайшли спосіб імітувати зміни температури у віртуальній реальності, впорскуючи в ніс користувача спеціальні хімічні речовини без запаху.

Nova Poshta Global стирає кордони в онлайн-покупках

Щоб заохотити клієнтів до замовлень по всьому світу, Нова пошта Глобал запустила нову комунікаційну платформу. Стратегію та кампанію розробили в ...

Міжнародний конкурс урбаністичного фотомистецтва готується обирати переможців

Міжнародний конкурс Urban Photo Awards, який цього року відбудеться вже водинадцяте, назвав тих фотографів, що змагатимуться за першість у 2020 році.