WOG та Trembita PR подарували українцям «Всесвіт української вишиванки»

Традиційно в День Вишиванки мережа АЗК WOG дарує українцям пізнавальні проєкти. Їхня мета — розкрити більше знань про нашу культуру та звичаї. Цього разу, враховуючи короновірусний карантин, WOG створив відеоекскурсію «Всесвіт української вишиванки», яку провели онлайн в Музеї Івана Гончара. Створити і продюсувати ідею допоміг творчий PR партнер АЗК WOG — агентство Trembita PR.

У реалізації соціально-культурного проєкту також взяв участь Арсеній Фінберг, засновник агентства авторських екскурсій «Цікавий Київ». Він виступив у ролі цікавого ведучого-відвідувача. А також історик та етнограф Ігор Турейський. Його джерело знань і неймовірний виклад закохує в українську сорочку з перших секунд відео.

Мережа АЗК WOG та Trembita PR подарували українцям «Всесвіт української вишиванки»

Тим часом, українці, які донедавна не могли відвідувати музеї, оцінили сюрприз — відео зібрало тисячі репостів, лайків і 150 тисяч переглядів в соцімережах. Ролик отримав поширення серед ком’юніті і блогерів, новина про цю подію була опублікована в онлайн-ЗМІ.

«Щороку ми реалізуємо проєкти для популяризації вишиванки. Це наш внесок у культурний розвиток нації. За фактом запуску “Всесвіт вишиванки” ми бачимо щире бажання українців поглинати подібну інформацію. Головне, щоб це було інформативно і інтерактивно», — підкреслює Олена Осипчук, директорка з комунікацій WOG.

«У нас було кілька ідей, яким може бути проєкт на честь Дня вишиванки в 2020 році. Однак, з огляду на карантинні заходи і мету — охопити більше молодої аудиторії, ми вирішили відправити українців на відеоекскурсію. Була підібрана крута локація, де знаходиться одна з найбагатіших колекцій вишиванок — НЦНК “Музей Івана Гончара”. Викликом було завдання за 5-7 хвилин занурити глядача в атмосферу, максимально наблизити його до відчуття, що він сам знаходиться в музеї, але при цьому це має бути свіжим і не нудним. І в цьому нам сильно допомогли Арсеній Фінберг та Ігор Турейський, які в певному сенсі створили динамічну шоу-бесіду. Звичайно ж, наша команда була за кадром», — розповідає Дар’я Сухенко, співзасновниця і креативна директорка Trembita PR.

Відеоекскурсія:


Нагадаємо, раніше АЗК WOG випустила серію рекламних роликів «Всюди, де люди». Серія стала продовженням оптимістичної кампанії бренда, що активно реалізується у соціальних мережах, ЗМІ та на зовнішніх носіях від початку всеукраїнського карантину.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Олесь Манюк та Дем’ян Ом про філософію бізнесу та культуру

Існує таке поняття, як світ VUCA. Ця абревіатура англійською розшифровується як: «volatility», «uncertainty», «complexity» та «ambiguity», а перекладається, як «мінливість», ...

TWIGA Ukraine поєднала Pepsi та Львів у новому лімітованому дизайні

TWIGA Ukraine поєднала Pepsi та Львів у новому лімітованому дизайні

Бренд Pepsi випустив нову лімітовану банку, присвячену одному з найгарніших міст України — Львову. Колекція була створена ексклюзивно для цього ...

2Crack від Roshen

Saatchi & Saatchi Ukraine перекусила «запару» у новому ролику

На перший погляд, це історія про новий ролик Saatchi & Saatchi Ukraine (входить до складу Publicis Groupe Ukraine) для бренду ...

Регіональна кампанія Uklon від IAMIDEA

Дозвіл на хуліганство. Регіональна кампанія Uklon від IAMIDEA

Нещодавно Uklon та IAMIDEA розказали всім про нову стратегію і ключове повідомлення: «Твій рух — твої правила». За результатами першої ...

Філософський Сад

Проєкт «Філософський Сад» відкриває доступ до серії подкастів та лонгрідів про культуру

Кожен подкаст і лонгрід проєкту «Філософський Сад» — це бесіда і пошук відповіді на запитання: «Якою мовою люди мистецтва говорять ...

crello

Створювати контент просто: Crello запускає глобальну бренд-кампанію

Crello, онлайн-редактор графіки для створення статичних та анімованих дизайнів, разом з маркетинговим агентством Fedoriv створили бренд-кампанію Design it your way. ...