WOG та Trembita PR подарували українцям «Всесвіт української вишиванки»

Традиційно в День Вишиванки мережа АЗК WOG дарує українцям пізнавальні проєкти. Їхня мета — розкрити більше знань про нашу культуру та звичаї. Цього разу, враховуючи короновірусний карантин, WOG створив відеоекскурсію «Всесвіт української вишиванки», яку провели онлайн в Музеї Івана Гончара. Створити і продюсувати ідею допоміг творчий PR партнер АЗК WOG — агентство Trembita PR.

У реалізації соціально-культурного проєкту також взяв участь Арсеній Фінберг, засновник агентства авторських екскурсій «Цікавий Київ». Він виступив у ролі цікавого ведучого-відвідувача. А також історик та етнограф Ігор Турейський. Його джерело знань і неймовірний виклад закохує в українську сорочку з перших секунд відео.

Мережа АЗК WOG та Trembita PR подарували українцям «Всесвіт української вишиванки»

Тим часом, українці, які донедавна не могли відвідувати музеї, оцінили сюрприз — відео зібрало тисячі репостів, лайків і 150 тисяч переглядів в соцімережах. Ролик отримав поширення серед ком’юніті і блогерів, новина про цю подію була опублікована в онлайн-ЗМІ.

«Щороку ми реалізуємо проєкти для популяризації вишиванки. Це наш внесок у культурний розвиток нації. За фактом запуску “Всесвіт вишиванки” ми бачимо щире бажання українців поглинати подібну інформацію. Головне, щоб це було інформативно і інтерактивно», — підкреслює Олена Осипчук, директорка з комунікацій WOG.

«У нас було кілька ідей, яким може бути проєкт на честь Дня вишиванки в 2020 році. Однак, з огляду на карантинні заходи і мету — охопити більше молодої аудиторії, ми вирішили відправити українців на відеоекскурсію. Була підібрана крута локація, де знаходиться одна з найбагатіших колекцій вишиванок — НЦНК “Музей Івана Гончара”. Викликом було завдання за 5-7 хвилин занурити глядача в атмосферу, максимально наблизити його до відчуття, що він сам знаходиться в музеї, але при цьому це має бути свіжим і не нудним. І в цьому нам сильно допомогли Арсеній Фінберг та Ігор Турейський, які в певному сенсі створили динамічну шоу-бесіду. Звичайно ж, наша команда була за кадром», — розповідає Дар’я Сухенко, співзасновниця і креативна директорка Trembita PR.

Відеоекскурсія:


Нагадаємо, раніше АЗК WOG випустила серію рекламних роликів «Всюди, де люди». Серія стала продовженням оптимістичної кампанії бренда, що активно реалізується у соціальних мережах, ЗМІ та на зовнішніх носіях від початку всеукраїнського карантину.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Фантастична подорож та цілий натовп Сьюзен: Zillow запускає нову кампанію

Зловісними ландшафтами сервіс із продажу нерухомості Zillow показав страх перед переїздом, коли дорога до нового дому – то справжня фантастична подорож.

Автомобілебудівник Volvo назвав головний креш-тест

Креативна команда справді вирушила за Арктичне полярне коло, щоб зняти для Volvo відео про головний креш-тест сьогодення.

Врятувати кролика Ральфа: голлівудські зірки озвучили відео проти випробувань на тваринах

Тайка Вайтіті, Зак Ефрон, Олівія Манн та інші голлівудські зірки разом із Humane Society International виступили проти випробувань косметики на тваринах.

Серія онлайн-нетворкінгів «Креативної Європи»

Національні бюро програми ЄС «Креативна Європа» з України, Латвії, Італії, Іспанії та Нідерландів організовують серію онлайн-нетворкінгів для представників культурних та ...

Ребрендинг для чаю grace від banda

banda розробили нову бренд-стратегію та оновили айдентику для чаю grace. Не новачка на українському ринку чаїв потрібно було повернути у ...

«Нас надихнула відсутність очевидного в київському просторі»: засновниці «Читати Київ» про ідею та місію проєкту

Одним з лауреатів, які отримали Премію Українського культурного фонду, став проєкт «Читати Київ». Його особливістю і двигуном стала небайдужість до ...