На ТБ з’явилась серія роликів АЗК WOG «Всюди, де люди»

Нові відео АЗК WOG стали продовженням оптимістичної кампанії бренда, що активно реалізується у соціальних мережах, ЗМІ та на зовнішніх носіях від початку всеукраїнського карантину.

Дороги, подорожі, аеропорти, поїзди, зустрічі з рідними, коханими та друзями, живе спілкування та нові контакти – за час карантину українці неймовірно скучили за цими простими, але важливими радощами. WOG відчув цей дефіцит і вирішив створити серію роликів про зустрічі людей з людьми і наголосити, що всі ми обов’язково вирушимо у дорогу, як тільки закінчиться карантин.

Сюжетний ряд демонструє глядачам ролику знайомі всім ситуації, що трапляються під час подорожей. «Спокійне сонне ранкове місто, яке прокидається від звуку мотора автомобіля з маленьким пасажиром. Нове знайомство та запашна кава у потягу. Бадьора пробіжка закоханих аеропортом, які поспішають на свій рейс, але обов’язково заходять перекусити у WOG Cafe. Галаслива та весела дитяча футбольна команда, яка подорожує на автобусі та ласує на АЗК улюбленими хот-догами… Так, ми всі за цим скучили. Але ще більше ми скучили за простим живим спілкуванням, за теплими розмовами. Тому ми всі вже збираємося в дорогу на зустріч з близькими людьми», — розкриває меседж та настрій відео Віталій Старомінський, директор з маркетингу WOG.

Слоганом нового кампейну став короткий і влучний вислів «Всюди, де люди». Він вдало транслює нове позиціонування WOG, що орієнтоване на людей. Бо насправді їздять не машини, їздять люди.

Серія ТБ-роликів є частиною кампанії, ціль якої додати українцям оптимізму та гарного настрою. АЗК WOG з початку карантинних заходів висловив свою позицію та запустив всеукраїнську кампанію із закликом залишатися вдома, бути оптимістом і знаходити позитив у всьому. На першому етапі кампанії були розміщені борди з порадами про те, як пережити карантин на позитиві. Також для соцмереж було зняте відео «Поради бабусі Оксани», де справжня українська життєлюбка дає рекомендації, яких заходів потрібно дотримуватися під час карантину. Далі – у  Instagram був запущений проект «Червона Рута Челендж», який стимулював людей мити руки протягом 30 секунд. А нещодавно на підтримку роликів «Всюди, де люди» WOG створив «Карту добрих історій». Це онлайн-проект, виконаний у вигляді інтерактивної мапи України з локаціями добрих історій та пригод, що трапились під час мандрівок і покликаний показати українцям, що вони добрі, чуйні, людяні та мотивувати їх на хороші вчинки. Тут можна прочитати добрі історії, що траплялись з українцями на дорогах. Або написати власну, і вона з’явиться на Карті.

Трансляція роликів «Всюди, де люди» відбувається на всіх українських телеканалах і у соцмережах бренду, а також буде підтримана рекламою на зовнішніх носіях по всій Україні.

Над роликами для АЗК WOG працювала команда Fedoriv Agency, продакшну Limelite та режисер Павло Буряк.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

У Києві представили інноваційні проєкти в рамках Нідерландського тижня дизайну

Українські дизайнери та експерти презентували свої ідеї на найбільшому в Північній Європі дизайн-форумі В інноваційному парку UNIT.City відбулась виставка українських ...

Якими були б Google Карти 200 років тому: проєкт відтворення історичного вигляду міст

Онлайн-карта з відкритим кодом дозволяє побачити з висоти пташиного польоту та у режимі перегляду вулиць, як з часом змінювалися американські міста.

Бритви, барабани та безпечні автівки: кампанії, що сприяють безбар’єрності та інклюзивності

Під час Cannes Lions 2019 кампанії, що сприяють безбар’єрності та інклюзивності, становили більше половини номінантів нової категорії Creative Strategy.

Проекції SmartThings: компанія Samsung облаштувала будинок з привидами

Компанія Samsung перетворила 300-річний дім, споруджений ще у 18 столітті, на будинок з привидами, використавши для цього проекції SmartThings.

Що принесло водою: агенція McCann повністю обставила квартиру річковим сміттям

Спочатку креативна команда планувала облаштувати кілька таких «апартаментів з річки» у вантажних контейнерах, які були б цілодобово відкриті для публіки.

Найбіліший білий колір як спосіб боротьби з глобальним потеплінням

Американські науковці отримали найбіліший білий колір у світі, який так ефективно відбиває світло, що охолоджує поверхню, яка в цей колір пофарбована.