Всі вже знають, що в Comfy не просто техніка, а справжні домашні гаджети. Але лишалось одне питання: чому все ж таки Comfy у них намбер ван? Креатори з агенції banda вирішили розказати, чому Comfy намбер ван не по-рекламному.
Спочатку перевірили відгуки на різних форумах і переконалися, що суха технічна інфа мало кого чіпляє. А от Comfy пояснює усе по-людськи. Наприклад, на запитання про глибину-ширину-висоту полиці в холодильнику у Comfy відповідають так: «Ну, це стільки, щоб трилітрова банка огірків нормально влазила». Здавалося б, звичайна трилітрова банка, але все одразу зрозуміло.
Як виявилось, для звичайної людини вибір великої техніки — темний ліс. А Comfy знає, як у цьому лісі знайти саме те, що треба. Ще й по-людськи відповість на всі, хай навіть найдивніші, запитання. А banda за допомогою роликів та зовнішньої реклами відповіла всім, чому Comfy намбер ван по домашнім гаджетам. А також відповіла ще на декілька запитань, що хвилюють людство.
Ще декілька останніх новин про banda:
В кінці червня команда агенції запустила власне онлайн-радіо.
Креативна пара з banda — копірайтер Роман Гурбанов та арт-директор Ілля Почкун — стали переможцями міжнародного конкурсу молодих креаторів Young Glory.