В рамках проєкту #вліпизасебе організація Global Office та креативне агентство ANGRY створили AR-гру, щоб популяризувати місцеві вибори серед молоді.
«Люди, а особливо молодь, не люблять, коли їм читають моралі. Хочете привернути увагу? Зробіть провокацію. Але не пошлу. Зробіть фанову», — каже Сергій Малик, креативний директор ANGRY Agency.
У грі ви керуєте «галочкою». Вона біжить вулицею, а по дорозі їй трапляються різні монстри. Кожен монстр — це одна зі звичних для українських міст проблем: яма, сміття, зламана лавка, цар-балкон тощо. Коли гравець відкриває рота, галочка стріляє в монстра з лазера й той зникає.
«Молодь рідко говорить про проблеми міста. Іноді їй здається, що їх ці проблеми не стосуються. Що їхні слова та дії нічого не змінять. Але це не так. Щоб розв’язати проблему, про неї треба говорити. Багато говорити. І проголосувати на виборах — це один зі способів сказати те, що ти думаєш. Один зі способів показати свою позицію. Ось чому головний меседж гри “Не бійся відкривати рота”», — ділиться Світлана Колодій, координаторка проєктів та програм у Global Office.
Спробувати пограти у гру «Не бійся відкривати рота» можна за посиланням.
Проєкт #вліпизасебе реалізовує громадська організація Global Office, в рамках Програми сприяння громадській активності «Долучайся!» USAID/ENGAGE, що фінансується Агентством США з міжнародного розвитку USAID та здійснюється Pact Ukraine.
Сергій Малик, співзасновник та креативний директор ANGRY Agency, розповідає про візуальний стиль агентства, скільки часу команді знадобилось на його створення та як цей стиль відображає місію і характер бренду ANGRY.
Lions Live: першопроходець у сфері VR та AR спрогнозував майбутнє сторітелінгу.