З 29 квітня НБУ дозволив банкам відкривати рахунки онлайн без відвідування відділень.
Це хороша новина для тих, хто не міг відкрити карту monobank, бо живе у невеличких населених пунктах, не може або не хоче виходити з дому за карткою, знаходиться за кордоном чи просто прокрастинує, що теж ОК.
Тепер все просто: качаєш додаток, за декілька хвилин проходиш онлайн ідентифікацію, користуєшся. Тут платиш комуналку, переводиш кошти без комісії, отримуєш кешбек та кредит під 0% до 2-х місяців, а паралельно — збираєш нагороди й милуєшся котиком.
Віртуальна картка monobank працює одразу після онлайн-активації, а фізичну можна згодом отримати поштою.
У Banda надихнулись новими mono-змінами та заспівали прощальну баладу олдскульному банкінгу:
А потім «пройшлися» по всіх фічах, які активуються одразу після онлайн-ідентифікації:
Увесь креатив створювався під діджитал. Було розроблено серію роликів з різними фічами, у різних форматах і навіть з різним рівнем гучності звуку. Всього вийшло 127 роликів, щоб відслідкувати взаємодію аудиторії з креативами та згодом покращети ефективнисть кампанії.
Нагадаємо, що Banda стала найефективнішим незалежним рекламним агентством світу по версії Global Effie Index 2020.
А на що була б схожа типова світова банкнота: вебсайт Money.co.uk опублікував дослідження, у якому було розглянуто різноманітні естетичні атрибути паперових грошей з різних країн світу. Зокрема їхня класифікація за системою кольорів Pantone.