Продовжуємо публікувати дайджест історій українського малого та середнього бізнесу в рамках підтримки акції #ти_мій_антивірус. Нагадаємо, Made in Ukraine запустили соціальну кампанію для підтримки МСП, які дуже хочуть пережити цю кризу і яким потрібно, щоб якомога більше людей дізнались про них.
Перший дайджест, у якому ви дізнаєтесь про українських виробників з фокусом на натуральність та хендмейд, можна прочитати тут. Другий дайджест знайомить нас з платформою бебісітерів, HR-компанією, а також цікавими брендами одягу та аксесуарів.
Сьогоднішій дайджест присвячений українським бізнесам різних напрямків: від еко-упаковки з бджолиного воску до хендмейд-бренду, який виготовляє розвиваючі книги та іграшки для дітей.
Упаковка
Medusha
Історія Владислава Штіпельмана, засновника українського бренду Medusha – унікальної технології виробництва еко-упаковки з натурального бджолиного воску. «Запатентований нами процес виготовлення тари, що біо-розкладається, відтворює трудовий цикл бджоли в природі, завдяки якому ми консервуємо натуральний мед запаюючи його восковою мембраною. Так народилася МЕДУША», – розповідає про проєкт Владислав.
Medusha – досить молодий стартап, 18 лютого 2019 року була відлита перша банка. Хоча працювати компанія почала значно раніше, так як необхідно було розробити технологію і створити обладнання. Основна мета стартапу – створювати одночасно і автентичний український сувенір, і унікальну упаковку, яка б відповідала світовим трендам екологічності.
«Сьогодні у нас відносно невеликий колектив ідейних людей, при цьому кожен є справжнім професіоналом своєї справи, адже люди – це основний актив будь-якої компанії», – додає Владислав.
Детальніше про стартап та плани з його розвитку – за посиланням.
Книги
TinyFingers.ua
Історія Тетяни, яка шиє розвиваючі книжки та іграшки для дітей різного віку TinyFingers. Кожна книжка шиється за індивідуальним замовленням, з ім’ям дитини на обкладинці.
«Першу книжку я пошила сину 5 років тому. І не змогла зупинитись. Це не масове пошиття, це ручна робота. Кожна книга неповторна, бо вона створюється спеціально для дитини – під її стать, вік, побажання батьків. Більш за все такі книжки замовляють на подарунки знайомим! Але і батьки теж розуміють важливість розвитку в дитині дрібної моторики, яка важлива для формування мозкової діяльності та мовлення, – розповідає про свій проєкт Тетяна. – Це вражаючий подарунок, який залишиться з дитиною надовго. А дитині принесе користь у розвитку дрібної моторики, тактильних відчуттів, пам’яті, уваги та ін. З ними можна вивчати будь що – кольори, геометричні фігури, напрями руху, вчитись рахувати та створювати історії».
Тетяна додає, що поки що тільки мріє про свою майстерню. А наразі з нею працює лише одна швачка, теж Тетяна.
Проєкт TinyFingers також шиє різні розвиваючі іграшки – магнітні цифри, ялинки, карточки меморі. Всі вироби зроблені з хлопку та фетру з додаванням різної фурнітури. Тому іх можна прати та прасувати.
Детальніше про проєкт і замовлення – за посиланням.
Взуття
Angie Lee
Історія Анжеліки, власниці бренду Angie Lee, який спеціалізується на виготовленні жіночого взуття маленьких розмірів, 33-35.
«Перша колекція вийшла у світ 2019 року, та історія бренду почалася значно раніше. Маючи 34-й розмір ніжки, мені все життя бракувала гарного взуття. Завжди мріяла про ідеальні туфлі на підборах та вишукані ботфорти. Саме цих моделей хотілося понад усе, – ділиться своєю історією Анжеліка. – Комбінувати гардероб з обмеженим вибором взуттям ставало дедалі скадніше. Я дуже рада, що нарешті маю змогу розв’язати не лише власну проблему, а й запропонувати її вирішення іншим жінкам з маленьким розміром ніжки. Тепер вони можуть обирати з п’яти розмірів: 33, 33.5, 34, 34.5, 35».
В команді Анжеліки зараз працює 5 осіб. В умовах карантину ряд виробничих процесів призупинились. Та попри все команда вірить, що вже незабаром зможе презентувати літню колекцію Angie Lee.
Детальніше про бренд – за посиланням.
Аксесуари
Harno
Історія Роми та Євдокії, засновників хендмейд-бренду Harno, який виготовляє яскраві обкладинки для документів, а також сумки-бананки.
Бренд Harno Рома та Євдокія створили в 2012 році. В команді четверо: Євдокія, співвласниця, Роман і Віталій, бізнес-партнери, та швея. «І наша робота для нас насправді не робота, а хоббі, яке приносить задоволення і прибуток, недивлячись на те, що ми дійсно багато і часом важко працюємо. І завдяки тому, що люди продовжують у нас купувати, ми можемо платити нашій швеї та іншим спеціалістам, з якими ми працюємо!», – розповідає Євдокія.
Детальніше про бренд, асортимент та доставку – за цим посиланням.
Творча майстерня «Капелюх»
Історія Олени Пятих, засновниці творчої майстерні «Капелюх». Бренд працює з 2003 року. Спочатку Олена робила сценічні костюми, згодом замовлень саме на головні убори стало найбільше. Так розпочалась історія бренду.
Творча майстерня «Капелюх» – це сімейний бізнес з різноманітним асортиментом аксесуарів. «Ретро або сучасний стиль? Етно або гламур? Фетр або солома? Великий циліндр або крихітна капелюшок-таблетка? 😉 Трілбі, Федора, чалма, канотье, пілотка, казанок, клош, ковбойка, треуголка, сомбреро, бере, панама, тюбетейка, кепка, козирок, очіпок, ківер, кашкет і багато іншого…», – розповідає про проєкт Олена.
Детальніше про продукцію бренду – за посиланням.
Також рекомендуємо почитати:
Класичний мозковий штурм як інструмент пошуку нових ідей сьогодні під великим питанням. Чим його замінити, які інструменти для пошуку нових ідей є найдієвішими? Спеціаліст з інновацій та лідерства, викладач Marquette University Чак Свобода пропонує своє бачення.
23 Telegram-канали для медійників, діджитальників та маркетологів. Канали з актуальними новинами, порадами та кейсами, інсайтами та трендами, а також вакансіями.