Напередодні Дня Матері в мережі з’явилися незвичайні резюме, в яких діти своїми словами описали мам, рекомендуючи взяти їх на роботу.
В такий спосіб компанія OLX запустила соціальну кампанію #візьміть_маму_на_роботу з метою привернути увагу роботодавців до мам, які мріють знайти вихід із декрету та повернутись на роботу.
«Багато жінок стикаються із небажанням роботодавця брати на роботу матір після декрету. Але ми знаємо, що материнство — це не аби яка школа. Так сталось, що в нашій компанії працює багато мам, для яких ця робота стала першою після тривалого декрету, а також співробітниці, що встигли (як я сама) двічі стати мамою під час роботи в OLX. Переконана, що це величезна перевага нашої великої команди, адже материнство вчить багатозадачності, відповідальності та мистецтву вирішення конфліктів. Ми хочемо, щоб ще більше роботодавців задали собі питання “як я можу допомогти мамам повернутись із декретної відпустки?” і в такий спосіб підтримали прагнення жінки тримати баланс між сім’єю та кар’єрним розвитком», — розповідає Катерина Онищенко, генеральна директорка OLX Україна та Центральна Азія.
Для створення проєкту компанія знайшла реальних мам, що знаходяться у пошуку роботи та попросила їхніх дітей розказати, чим їх мама особлива, що вона вміє найкраще та чому варто нею пишатися.
«Моя мама — супергерой, бо вона ніколи не здається!», — каже один з маленьких учасників проєкту.
«За останній рік в мене було більше 20 співбесід. Як тільки роботодавець чує, що в мене двоє дітей — одразу втрачає зацікавленість у співпраці. Чесно кажучи, це дуже розчаровує. Тому я із радістю долучилась до цього проєкту. Вважаю, що ми, мами, — найкращі працівники і роботодавці мають переглянути свій підхід та допомагати мамам знаходити вихід із декрету», — ділиться учасниця проєкту Марія Шульга.
«Мами — одна з найактивніших аудиторій платформи OLX. Саме тому в День Матері ми хочемо надихнути всіх мам не боятись робити перший крок для відновлення кар’єри, позбутись сумнівів, побачивши себе очима своєї дитини — сильною, красивою, всемогутньою. Також ми хочемо замотивувати роботодавців бути прогресивними і відповідальними та пропонувати мамам роботу, тому розіграємо 15 000 бонусних гривень на рахунок OLX серед роботодавців, які розмістять вакансію в розділі Робота із позначкою #візьму_маму_на_роботу. Кожного місяця на сервісі OLX Робота публікуються десятки тисяч вакансій. Серед них близько 2 000 пропозицій віддаленої роботи. Ми переконані, що багато з них можуть стати трампліном для мам, що мріють повернутись в професію», — коментує Марія Абдулліна, керівниця напрямку OLX Робота.
Читайте також: як змінилася платформа й айдентика OLX в Україні.