Ті меломани, що часто своєю музикою змушують сусідів та рідних на стінку лізти, тепер мають у своєму арсеналі ще один інструмент, відколи бренд Liquid Death записав музичний альбом у стилі хеві-метал. А тексти пісень складаються з усього того, що хейтери писали в своїх листах, адресованих ненависній компанії.
Майк Цессаріо (Mike Cessario), співзасновник та гендиректор Liquid Death, зазначив: «Ми є доволі суперечливим брендом, а це означає, що, з одного боку, у нас є фанати, яким і на думку не спаде купувати жоден інший бренд води, і які навіть роблять собі татуювання з нашою назвою. Але з іншого боку, є у нас і чимало ненависників, які не розуміють нас і називають диявольським поріддям».
«Ми від самого початку вирішили вшанувати своїх хейтерів і тому стали випускати рекламу Liquid Death, яка містила в собі цитати з їх коментарів у соцмережах, – розповів він онлайн-платформі Muse by Clio. – І це виявилося найуспішнішою рекламою з усієї, що ми робили».
Такий успіх навів бренд та його агенцію Party Land на думку створити щось подібне, але в іншому ключі. І, може, тому, що така назва й сама по собі звучить як назва рок-гурту, бренд Liquid Death записав музичний альбом, до якого ввійшли його «найкращі хіти», чи точніше, «хейти».
Огудні пісні нашого часу
Обкладинка альбому, цілком закономірно, аж випромінює ненависть.
А промо-ролик, який повідомляє про таку спільну творчість, іронічно імітує телерекламу минулих років.
Особливо багато «добрих» слів припадає на долю маркетологів (наприклад, у пісні «Fire Your Marketing Guy»), але загалом хейтери нікого увагою не оминули, як видно вже з першого треку «Huge Tools (Every Single Person Involved)».
Послухати альбом можна на Spotify, а найвідданіші фанати можуть навіть придбати вінілову платівку.
«Наша аудиторія дуже різнорідна, – зазначив Цессаріо. – Це чоловіки та жінки, багатодітні мами та патлаті металісти, тобто всі, хто розуміє зухвалий гумор. Якщо вам подобається гострі на язик стендап-коміки, сатиричні передачі, фільми про зомбі та серіали Ларрі Девіда, вам напевно сподобається й Liquid Death».
Хеві-метал від Liquid Death – то лише остання з ряду оригінальних кампаній, які свого часу запускав бренд. Наприклад хелловінське прокляття від справжнього чаклуна чи екологічна кампанія проти пластику, події якої відбуваються в пеклі.
На додачу до цього, бренд запустив програму Death Peddlers United, щоб підтримати рок-музикантів під час карантину.
Як показує приклад цілого ряду брендів, фанбаза з хейтерів – не привід опускати руки, адже навіть ненависть може стати золотою жилою.