• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

Бренд Liquid Death записав музичний альбом у «співавторстві» з хейтерами

5 Травня, 2020
Час прочитання: 2 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Ті меломани, що часто своєю музикою змушують сусідів та рідних на стінку лізти, тепер мають у своєму арсеналі ще один інструмент, відколи бренд Liquid Death записав музичний альбом у стилі хеві-метал. А тексти пісень складаються з усього того, що хейтери писали в своїх листах, адресованих ненависній компанії.

Майк Цессаріо (Mike Cessario), співзасновник та гендиректор Liquid Death, зазначив: «Ми є доволі суперечливим брендом, а це означає, що, з одного боку, у нас є фанати, яким і на думку не спаде купувати жоден інший бренд води, і які навіть роблять собі татуювання з нашою назвою. Але з іншого боку, є у нас і чимало ненависників, які не розуміють нас і називають диявольським поріддям».

«Ми від самого початку вирішили вшанувати своїх хейтерів і тому стали випускати рекламу Liquid Death, яка містила в собі цитати з їх коментарів у соцмережах, – розповів він онлайн-платформі Muse by Clio. – І це виявилося найуспішнішою рекламою з усієї, що ми робили».

Такий успіх навів бренд та його агенцію Party Land на думку створити щось подібне, але в іншому ключі. І, може, тому, що така назва й сама по собі звучить як назва рок-гурту, бренд Liquid Death записав музичний альбом, до якого ввійшли його «найкращі хіти», чи точніше, «хейти».

Огудні пісні нашого часу

Обкладинка альбому, цілком закономірно, аж випромінює ненависть.

А промо-ролик, який повідомляє про таку спільну творчість, іронічно імітує телерекламу минулих років.

Особливо багато «добрих» слів припадає на долю маркетологів (наприклад, у пісні «Fire Your Marketing Guy»), але загалом хейтери нікого увагою не оминули, як видно вже з першого треку «Huge Tools (Every Single Person Involved)».

Послухати альбом можна на Spotify, а найвідданіші фанати можуть навіть придбати вінілову платівку.

«Наша аудиторія дуже різнорідна, – зазначив Цессаріо. – Це чоловіки та жінки, багатодітні мами та патлаті металісти, тобто всі, хто розуміє зухвалий гумор. Якщо вам подобається гострі на язик стендап-коміки, сатиричні передачі, фільми про зомбі та серіали Ларрі Девіда, вам напевно сподобається й Liquid Death».

Хеві-метал від Liquid Death – то лише остання з ряду оригінальних кампаній, які свого часу запускав бренд. Наприклад хелловінське прокляття від справжнього чаклуна чи екологічна кампанія проти пластику, події якої відбуваються в пеклі.

На додачу до цього, бренд запустив програму Death Peddlers United, щоб підтримати рок-музикантів під час карантину.

Джерело

Як показує приклад цілого ряду брендів, фанбаза з хейтерів – не привід опускати руки, адже навіть ненависть може стати золотою жилою.

Теги: гуморкреативмузыка

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Lifestyle-колаборація Win Win Studio та Nebo Ideas Agency
Ідеї

Lifestyle-колаборація Win Win Studio та Nebo Ideas Agency

23 Травня, 2025

Дві українські команди створили новий бренд для азербайджанського ринку. Courir — французька франшиза, яка декілька років працювала на ринку Кавказу, але зараз завершує свою співпрацю. Власники в Азербайджані вирішили продовжити...

Читати даліDetails

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей

MAUDAU × Університет Чупарського: монстри, каструля і порятунок світу з доставкою

РЕКОМЕНДОВАНО

Маркетинг і Комунікації

Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

19 Травня, 2025
Відео

135 окремий батальйон ТрО разом із McCANN Kyiv запустив нетипову рекрутингову кампанію

28 Квітня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Наймасштабніша наукова подія для молоді: що очікувати на OL Science & Tech Fest 2025
Бізнес та Інновації

Наймасштабніша наукова подія для молоді: що очікувати на OL Science & Tech Fest 2025

20 Травня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.