Так компанія прагне заохотити людей творити в період всесвітнього карантину. В ролику, який складається з користувацього відео, Apple показала, як представники креативних індустрій працюють під час самоізоляції та як їм у цьому допомагає креативність. Серед знаменитостей можна помітити Опру Вінфрі, акторку Лілі Джеймс, актора Джона Кразінські та інших.
«Ми завжди глибоко вірили в силу креативності. Зараз, як ніколи, ми надихаємо людей у будь-якому куточку світу шукати нові способи поділитися своєю креативністю, винахідливістю, людяністю та надією», — пише компанія в описі до відео на своїй YouTube-сторінці.
Крім цього, в своєму Інстаграмі компанія ділиться добірками фото від користувачів, опублікованих з хештегом #atHome. На фото креатори з усього світу показують свої карантинні будні, які вони проводять вдома.
Також компанія поділилась добіркою корисних онлайн-ресурсів для розвитку креативності, для дорослих та дітей. Серед них:
Читайте також: мережа спортбарів Buffalo Wild Wings зібрала ролик із користувацького контенту. Dove переглянула свої стандарти краси і випустила відео з пошкодженими обличчями медпрацівників. А Banda та BetterMe створили на карантині ситуатив за 5 днів.