WOG закликає українців залишатися вдома під час карантину. Цього разу команда WOG створила серію віртуальних дорожніх знаків, де за основу взяті реальні офіційні дорожні знаки, але креативно адаптовані під гостру тему карантину.
Наприклад, знак «затори» доповнився повідомленням «уникайте черг», а зі знаків «дорожні роботи» і «пішохідний перехід» зникли зображення людей, бо всі зараз мають сидіти вдома. «Подорожі чекають всіх одразу після карантину. І чим сумлінніше дотримуватися умов карантину, тим швидше настане час пригод і поїздок», — каже Віталій Стороминський, директор з маркетингу WOG.
Віртуальна серія «Добрі знаки WOG» поширюється у соціальних мережах. Всього адаптовано 6 дорожніх знаків.
Віталій Сторомінський пояснює: «Всі в інтернеті бачили, як бренди змінюють свої логотипи, збільшуючи розрядку і додаючи меседж “Тримай дистанцію”. Ми теж могли написати W O G. Але ми мережа заправних станцій. Тому використали як інструмент креативу те, що близько нашим споживачами — дорожні знаки».
Нагадаємо, в рамках карантин-кампанії WOG реалізував вже кілька проєктів. З початку карантину по всій Україні були розміщені борди із закликом «Залишайся вдома» та порадами, як пережити карантин на позитиві. Вслід з’явився insta-челендж «Червона Рута Челендж». За його умовами учасники знімали відео, як вони миють руки протягом 30 секунд, наспівуючи Че-е-е-ерво-о-о-ону Ру-у-у-уту.
Слід зауважити, що на сьогодні мережа WOG бере участь у декількох соціальних проєктах під час карантину. Наразі компанія передала пальне для карет швидкої допомоги в обсязі 20 тис тон та разом із таксі-сервісом Uklon підтримала ініціативу #таксідлядонора від фундацій «ДонорUA» та «Варто жити», забезпечуючи безкоштовний трансфер донорів до Центрів Крові в семи містах України.
Карантин-кампанію разом з WOG розробляє агенція Fedoriv, з якою компанія співпрацює з 2019 року.