Головні інсайти з онлайн-вебінару Францішака Вячорки про ключові SMM-тренди, нові платформи та алгоритми. Франак Вячорка — випускник American University у Вашингтоні й Варшавського університету, віцепрезидент Digital Communication Network, аналітик цифрових стратегій U.S. Agency for Global Media, Vaclav Havel Fellow на Радіо Свобода.
Месенджери — головний тренд на десятиріччя. Це платформи не тільки для приватного спілкування, а й для самореалізації.
Facebook, Instagram і Whatsapp збираються зробити одну спільну аплікацію. Там побачимо схожі функції з Telegram: канали та підписка.
Треба обирати: Telegram — більш інноваційна платформа, чи Viber — для людей, які звикли до більш класичної комунікації.
Чекаємо на нові фішки від Whatsapp, Telegram, Messenger: лайфстріми, відео/аудіо лайфстрими, можливість відеоконференцій. Всі боротиметься за увагу та час людей.
Doubletake — програма, на якій можна одночасно записувати відео з двох камер. Зроблена під нові IPhone і Samsung.
Найкращий інструмент для піару: Twitter нещодавно запустив Stories, вже є на YouTube і незабаром з’явиться на Linkedin. Навіть Google обіцяє запустити цю функцію.
Час порталів, які покривають все — минув. Немає сенсу писати про всі новини. Краще збудувати еко-систему каналів на різні теми й на різні цільові групи. Пам’ятайте: багато і маленького замість великого і потужного.
Повну інформацію про тренди SMM 2020 у відео або за посиланням:
Читайте також: 10 головних наукових проривів 2020 року за версією MIT Technology Review.