• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Відео

«Палац KFC»: мережа фастфуду знає, чого хоче молодь

4 Березня, 2020
Час прочитання: 1 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

У Іспанії було відкрито готельний номер «Палац KFC», щоб познайомити місцеву публіку з цією мережею фастфуду.

Справа в тому, що в Іспанії смажена курочка – аж ніяк не частина поп-культури. І для KFC це сумна новина. Якщо спитати місцевих жителів про фастфуд, вони назвуть гамбургери, піцу, східну кухню, а от про смажених курчат навіть не згадають. Тож, беручи до уваги, яка запекла боротьба за клієнтів відбувається між ресторанами швидкого харчування, і не забуваючи про те, що мережа KFC мусить вкластися у значно менший бюджет, ніж її конкуренти, KFC вирішила таки вибороти собі місце у поп-культурному просторі Іспанії. І зробити це вона зібралася, налагодивши зв’язок з молоддю.

Щоб з’ясувати, чого хоче молоде покоління, креатори з PS21 вирішили поспостерігати за ним у місці, де відбувається найжвавіше спілкування. Тобто у Twitter. Яке ж було здивування спостерігачів, коли вони раз у раз почали стикатися начебто з назвою компанії-замовника. Молодь цілком невимушено використовувала це слово, запрошуючи одне одного до… KFC?

Але як виявилося, мали на увазі вони зовсім не це. Замість кентуцьких смажених курчат акронімом KFC позначався ряд фраз, який означав щось на кшталт «компліменти-секс-колишні». Гормони грають, живи швидко, все таке.

Але замість того, щоб засмутитися та відступитися, креативна команда агенції PS21, вирішила запропонувати щось, що задовольнило б і ці потреби також. Для цього був створений «Палац KFC» – номер люкс у одному з найвідоміших готелів Іспанії, у якому можна безкоштовно зупинитися кожному. Заради KFC. Яке б значення це слово не мало.

Все у стилі KFC: від капців до презервативів

Таким чином, локацією для номеру люкс від KFC став готель Westin Palace у Мадриді. Природно, що кожний його елемент інтер’єру, кожен предмет, який тільки можна у ньому знайти, було витримано у стилі KFC.

Іконічні кольори бренду червоний та білий, відерця і розвішані усюди портрети полковника Сандерса. Дизайн ряду предметів був розроблений мережею спеціально з цієї нагоди (хоча це не перший раз, коли цей бренд фастфуду виходить за рамки власне їжі). Логотип KFC можна побачити на халатах, подушках, простирадлах, милі, свічках, капцях (ні, не тих, що з куркою) і, звісно, на презервативах. Доповнює цю пропозицію ексклюзивне меню на двох, також безкоштовне.

Після цього креативна команда опублікувала в соцмережах відео-демонстрацію номеру. І оскільки кампанії вдалося привернути до себе увагу ряду дуже впливових інфлюенсерів, «Палац KFC» успішно «завоював» соцмережі для бренда.

Джерело

Теги: креативмаркетинг і комунікаціїреклама

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Відповідальність

«Доставка краси»: dzvinko, 4Face та EVA.UA запустили ініціативу підтримки захисниць України

24 Червня, 2025
Інсайти

Effie Worldwide назвав найефективніших у світі – результати Effie Index 2024

9 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів
Аналітика

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів

26 Червня, 2025
Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії
Відповідальність

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії

26 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.