Організатори фестивалю Eurobest нещодавно оприлюднили свій звіт за 2020 рік. Цей звіт підбиває підсумок дискусій, які точилися серед журі, та визначає кращі креативні агенції 2020 року в Європі. Рейтинг агенцій базується на результатах цьогорічного конкурсу Eurobest.
Креативна мережа року
Ця нагорода присуджується тій креативній мережі, компанії якої здобули найбільше балів, які присуджуються за роботи-переможці та роботи, що потрапили в шорт-лист.
В 2020 році перше місце в цій категорії здобула, як і позаторік у 2018 році, мережа Publicis Worldwide.
Друге місце дісталося BBDO Worldwide, яка за останні п’ять років чотири рази фінішувала в топ-п’ятірці креативних мереж. А для мережі BETC, її третє місце стало наразі найвищим місцем, яке їй досі вдавалося посісти в цьому рейтингу.
Загалом цього року Publicis Worldwide взяла 20 нагород, з них 8 Гран-прі, серед яких 5 були присуджені кампанії The Moldy Whopper для Burger King. А кампанія Francesca для Diesel принесла цій мережі престижне «скляне» Гран-прі.
BBDO Worldwide здобула 19 нагород, серед яких Grand Prix for Good за проєкт Eurythenes Plasticus для німецького відділення Всесвітнього фонду дикої природи.
А мережі BETC присудили 13 нагород, і зокрема Гран-прі в категоріях Mobile та Film Craft.
Агенція року
Агенцією року стає та креативна агенція, яка здобуває на фестивалі найбільше балів за роботи в шорт-листі та перемоги.
Тут агенція BETC Paris завдяки своїм роботам для дуже різноманітного портфоліо брендів (Canal+, Lacoste, LEGO. Peugeot тощо) посіла перше місце.
Друге місце в цій категорії дісталося Publicis Italy Milan, яким вона завдячує своїм креативним кампаніям для Bottega Veneta, Diesel та Heineken. А третє місце здобула Innocean Berlin.
Незалежна агенція року
Звання Незалежної агенції року присуджується, відповідно, кращій незалежній креативній агенції за бали, отримані за роботи в шорт-листі та перемоги.
В 2020 році кращі незалежні креативні агенції 2020 року очолила N=5 Amsterdam зі своєю роботою The Dark Side of Money для ABN AMRO, яка здобула Гран-прі та бронзу в категоріях Creative Strategy та Brand Experience & Activation відповідно.
Друге місце тут посіла Abby Priest Stockholm, а третє – Farm Stockholm.
Медійна мережа року
Медійною мережею року стає медіамережа, компанії якої здобули на фестивалі найбільше балів за перемоги та шорт-лист.
Цього року кращою медійною мережею вперше стала MediaCom, як взяла також Гран-прі в категорії Media зі своїм Rabbi-Bot для Procter & Gamble.
Друге місце розділили між собою Hearts & Science і Starcom завдяки своїм кампаніям для німецького відділення Всесвітнього фонду дикої природи та Міністерства охорони здоров’я Словаччини відповідно.
«Золота пальмова гілка» Eurobest
Цією нагородою вшановують ту продакшен-компанію, яка здобуває на Eurobest сумарно найбільше балів у категоріях Digital, Digital Craft, Entertainment, Film, Film Craft і Mobile.
Цей рейтинг вперше очолила компанія New Land Sweden, яка вже двічі посідала третє місце в 2017 і 2019 роках. Вона випередила MediaMonks Netherlands (друге місце) і Pinkman.tv Spain (третє місце).
Продакшен New Land приніс креативним кампаніям 5 нагород, зокрема золото в категорії Film Craft і дві срібні й бронзову нагороду для кампанії Volvo.
Кращі агенції року за країнами
Кращі креативні агенції 2020 року, якщо розглянути їх за окремими країнами, визначаються за сумою балів. Але фігурують в цьому рейтингу лише ті країни, які представлені на конкурсі не менш ніж п’ятьма різними агенціями, і лише ті агенції, які набрали щонайменше 15 балів.
В 2020 році цей рейтинг складався для десяти країн, і результати є такими:
- Австрія (Відень) – Wien Nord Serviceplan
- Бельгія (Брюссель) – BBDO Belgium
- Данія (Копенгаген) – Hjaltelin Stahl (входить до Accenture Interactive)
- Фінляндія (Гельсінкі) – TBWA\Helsinki
- Франція (Париж) – BETC
- Німеччина (Берлін) – Innocean Worldwide Europe
- Італія (Мілан) – Publicis Italy
- Швеція (Стокгольм) – Еkestam Holst
- Нідерланди (Амстердам) – N=5
- Великобританія (Лондон) – SAATCHI & SAATCHI
В тему:
- Eurobest-2020: еволюція трендів за період пандемії
- Оголошено кампанії, що здобули Гран-прі на Eurobest-2020
- З перших вуст: як український кейс TryBlueSky здобув срібло на Eurobest