• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Новини

Оголошено кампанії, що здобули Гран-прі на Eurobest-2020

11 Грудня, 2020
Час прочитання: 8 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

У рік, що відзначився такими трендами як пришвидшення інновацій, позитивне ставлення до недосконалості та відповідальне споживання, обрати переможців Eurobest було особливо складно. Зрештою журі присудили Гран-прі на Eurobest-2020 тим роботам, які видалися їм беззаперечно важливими.

Переглянути відео, у яких очільники журі пояснюють свої міркування щодо цьогорічних кращих креативних кампаній Європи, можна тут. А тут можна завантажити звіт, щоб докладніше ознайомитися з трендами в креативі 2020 року.

Гран-прі на Eurobest-2020 за категоріями:

Brand Experience & Activation, Direct

ENJOY BEFORE RETURNING (DIESEL, PUBLICIS ITALY)

Нонконформістський та іронічний підхід до дуже суперечливого явища.

Creative Data, Design

PRINTED BY PARKINSON’S (CHARITÉ BERLIN UNIVERSITY HOSPITAL, INNOCEAN WORLDWIDE EUROPE)

Креативне використання даних, щоб передати втрату чогось вкрай важливого та пробудити емпатію в глядачах.

Creative eCommerce

VAR DISCOUNT (ELKJØP, NORD DDB)

Демонстрація того, як креативний підхід дозволяє бренду подолати тісні рамки маленького бюджету.

Creative Effectiveness

CLOSED FOR MAINTENANCE (VISIT FAROE ISLANDS)

Ця кампанія привернула увагу далеко за межами місцевості, де її проводили. Вона стала хорошим джерелом натхнення для креативників з усього світу.

Creative Strategy

THE DARK SIDE OF MONEY (ABN AMRO, N=5 Amsterdam)

Сміливий креативний підхід, який попри всю свою провокативність не підірвав довіру до бренду.

Digital

BLACK FRIDAY RE(SALE) (IKEA DENMARK, HJALTELIN STAHL, ACCENTURE INTERACTIVE)

Цю кампанію нескладно масштабувати до глобального рівня і розширити на інші сегменти ринку.

Digital Craft

DARK: INTERACTIVE NETFLIX GUIDE (NETFLIX, MEDIAMONKS)

Тут взаємодія з користувачем перетворила неймовірно складний продукт у цікаву та всім зрозумілу пригоду.

Entertainment

WHAT WE DO NEXT (DEUTSCHE TELEKOM, SAATCHI & SAATCHI)

Стереотипи навколо цифрових технологій та покоління Z перевертаються з ніг на голову, показуючи, що молодь насправді часто робить дуже корисні речі, коли сидить, здавалося б, втупившись у смартфон.

Film, Industry Craft, Integrated, Outdoor, Print & Publishing

THE MOLDY WHOPPER (BURGER KING, INGO/DAVID/PUBLICIS ROMANIA)

Ця робота є досконалим протиставленням прекрасно виконаного та надзвичайно деталізованого фото натюрморту і тієї інстинктивної огиди, яку ми відчуваємо, поглянувши на плісняву їжу.

Film Craft

CROCODILE INSIDE (LACOSTE, BETC)

Майстерність виконання була вражаючою, цілісною і дійсно прекрасною.

Glass: The Award For Change

FRANCESCA (DIESEL, PUBLICIS ITALY)

«Скло» присуджується за креативність, що викликає зсув парадигми в культурі. Саме так і вчиняє ця креативна кампанія.

Grand Prix for Good

EURYTHENES PLASTICUS (WWF GERMANY, BBDO)

Ця німецька кампанія вирізнилася у категорії, де дуже складно зробити щось новаторське. Вона присвячена проблемі пластикового забруднення Світового океану.

Healthcare, PR

A HARD PILL TO SWALLOW (APOTEK HJÄRTAT, ÅKESTAM HOLST)

Кампанія націлена на проблему, про існування якої нечасто згадують. Вона позиціює забруднення довкілля фармацевтичними фабриками як проблему, яку треба вирішувати негайно.

Innovation

THE 2030 CALCULATOR (DOCONOMY, FARM)

Такий новаторський підхід дав іншим організаціям інструмент, який міг би посприяти захисту екології а світі.

Media

RABBI-BOT (P&G, MEDIACOM CONNECTIONS)

Кампанія виявилася дуже корисною для ізраїльських жінок, що сповідують ортодоксальний іудаїзм. Вона позбавила їх потреби регулярно обговорювати з рабином своє особисте життя та гігієну.

До речі, саме в категорії Media Україна здобула срібло Eurobest. Цю нагороду отримало агентство MEX за роботу TRYBLUESKY для AEROSPACE CENTER KPCY, перевернувши з ніг на голову підхід до комунікації зі складними підлітками.

Mobile

UNDERGROUND PREMIER (13ÈME RUE, BETC)

В цій рекламі нового серіалу маршрут руху глядачів був майстерно синхронізованим із взаємодією з продуктом.

Radio & Audio

THE CLIENT SAID NO (DAHOUSE AUDIO, INNOCEAN WORLDWIDE EUROPE)

Принципово нова ідея, застосовна не лише у сфері аудіо.

Джерело

Теги: eurobestкреативподіїфестивалі

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

30+ визнаних експертів реклами і маркетингу виступлять на Ukrainian Creative Stories 2025

13 Травня, 2025
Бізнес та Інновації

MAKE SENSE розробили міжнародну маркетинг стратегію для Motorimpex — українського лідера у сфері гідравліки

9 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

2 Червня, 2025
Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників
Інсайти

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

5 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.