• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Добірки

Божевільні танці, клоуни та поцуплений Бенксі: несподіване позиціювання брендів індустрії розкоші

3 Грудня, 2020
Час прочитання: 3 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Елітні бренди завжди шукають неординарні способи привернення уваги до своєї продукції, обгортаючи відеокамери паперовим корпусом, пропонуючи почекати сто років чи перехоплюючи покупців просто перед носом у конкурентів. Ці шість робіт з добірки The Work є хорошим прикладом того, як несподіване позиціювання брендів індустрії розкоші веде до жвавого обговорення продукту і перетворює цікавість на готовність зробити покупку.

My Mutant Brain (Kenzo, MJZ Los Angeles, 2017)

Цей мініфільм Спайка Джонза здобув в Каннах чимало Левів і став дуже оригінальною демонстрацією дорогих парфумів. Сповнена нестримної енергії головна героїня одразу привертає до себе всі погляди. Жінкам в рекламі предметів розкоші часто відводиться доволі пасивна роль. Але не цій.

Not Coming Soon (Remy Martin, Fred & Farid New York, 2016)

Коньячний бренд Remy Martin спільно з Джоном Малковичем створив фільм, який покажуть аж у 2115 році. У такий новаторський спосіб вони показали, що коньяк Луї XII має настоятися сто років, перш ніж його можна буде пити. Це наочний приклад того, як можна заінтригувати свою аудиторію, здійнявши багато шуму з нічого.

Hotel Promotion (Art Series Hotel, Naked Communications Sydney, 2012)

Як переконати людей зупинитися в розкішному готелі? Запропонувати їм можливість вкрасти картину Бенксі в процесі. Така зухвала кампанія привернула до мережі готелів Art Series як ніколи багато постояльців, а доходи від неї втричі перевищили витрати.

Clowns (Audi, Audi Milton Keynes, 2018)

Реклама дорогих машин зазвичай складається з демонстрації шкіряних салонів, технічних наворотів та плавних обводів корпусу. Компанія Audi від усього цього відмовилася, подібно до Art Series довівши, що несподіване позиціювання брендів індустрії розкоші запам’ятовується людям набагато краще.

Paper Skin (Fedrigoni Germany, Geometry Global Berlin, 2014)

Папір – не те, що викликає захват у більшості людей. Тому преміум-бренд Fedrigoni спільно з Leica розробив новий дизайн для корпусу відеокамер, замінивши шкіру цупким пакувальним папером і обгорнувши все це альбомом зразків. Таким чином творча колаборація дозволила Fedrigoni знайти шлях до своєї аудиторії.

The Volvo Hijacking Car Service (Volvo, We Believers New York, 2015)

Направивши розкішні моделі Volvo перехопити людей, що прямують до автосалонів конкурентів, цей бренд змусив багато кого засумніватися в тому. що їм конче необхідний BMW, Audi чи Mercedes. Якісь 15 хвилин за кермом Volvo та демонстрація його характеристик довели, що Volvo їм нічим не поступається.

Джерело

Теги: відеокреативмаркетинг і комунікації

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Аналітика

18-й Рейтинг агентств маркетингових сервісів згідно доходів за 2024 рік

16 Червня, 2025
Інсайти

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності

25 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів
Аналітика

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів

26 Червня, 2025
Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії
Відповідальність

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії

26 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.