Відколи діти повернулись до навчання у школах, Дитячий фонд ООН (ЮНІСЕФ) робить все можливе, щоб і в умовах карантину учням було безпечно. Цього разу виникло питання превентивної гігієни — як поширити їх у школах.
Дітям стає нудно від одного слова «правила», а Vandog знайшли спосіб зробити так, щоб ці правила були цікавими та поширювались самі собою (ну, майже) — створили захопливу гру-танець, яку точно захочеться повторити. Хто ж відмовиться танцювати в школі 🙂
Сама гра не контактна, а кожен рух імітує необхідні правила: ретельно мити руки, не торкатись обличчя, чхати у лікоть, тощо. А щоб вчителям було простіше пояснити гру дітям, Vandog придумали покрокову інструкцію з рухами у вигляді коміксу. Крім того, не виключили здорового духу суперництва та зіткнули школи у танцювальному челенджі #здоровотанцюю.
Ситуація безпрограшна: діти отримують активну гру-танець, а ЮНІСЕФ — маленьких амбасадорів гігієни.
По хештегу #здоровотанцюю бачимо, що до конкурсу вже долучилось багато шкіл і з нетерпінням чекаємо: хто ж переможе?
Ще пропонуємо вам переглянути такі кампанії та ініціативи від українських компаній та німецького гурту металістів. Так, вам не здалося. До Дня боротьби з діабетом музиканти-металісти зробили кавери на пісні про солодощі.
Вчора ми писали про те, що на українському ринку з’явився новий бренд мила Activex. Nebo ideas agency розробило для нього діджитал-експеримент, в результаті якого було знищено 99,9% бактерій.
А на початку листопада ТМ «Щедрий Дар» презентувала мобільну гру про вітаміни та їх користь для здоров’я людини.
27 листопада, «Фундація Дім Рональда МакДональда в Україні» запрошує всіх українців долучитися до благодійної акції «День піжам».