99,9 бактерій знищено, одна втекла. Чистий експеримент від Activex та Nebo ideas agency

Нещодавно на українському ринку з’явився новий бренд мила Activex. Nebo ideas agency розробило для нього діджитал-експеримент, в результаті якого було знищено 99,9% бактерій.

Проєкт розпочався з 15-секундного банера. У ньому за допомогою колажної стилістики агентство показало, як мило Activex порушує комфорт бактерій на руках. Для демонстрації цього в ролику з’явився мікроскоп, а копірайт звучав так: «Результат видно озброєним оком».

99,9 бактерій знищено, одна втекла. Чистий експеримент від Activex та Nebo ideas agency

Другим етапом кампанії стала активація з лідерами думок. Nebo ideas agency запросило спеціалізовану лабораторію «Зоопарк під мікроскопом» на виїзний експеримент. Його сутність полягала в тому, щоб перевірити руки до і після використання мила Activex. Для цього знадобився потужний мікроскоп зі збільшенням до 2500 крат і роздільною силою в 20 нанометрів.

В експерименті взяли участь 7 блогерів: ресторатор Орест Мурій, власниця магазину здорового харчування Ольга Немчук, коучерка у сфері IT Юлія Норець і insta-мами Маша Весна, Галя Смернова, Міла Москаленко, Тетяна Богашова. Ще одному блогеру, вайнеру Івану Сидорко, відправили подарунковий набір додому, оскільки він захворів на коронавірус.

Агентство зробило роботу мила помітною для всіх. Про що і було створене відео.


Можливо, вам буде цікаво переглянути кампанію, в якій німецький гурт металістів Risen from Shadows вирішив відзначити Всесвітній день боротьби з діабетом (14 листопада). Так, гурт зробили кавери на пісні про солодощі. Проєкт The Dark Side of Sugar є доволі оригінальною засторогою в стилі хеві-метал про небезпеку прихованого в їжі цукру.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

https://creativity.ua/wp-content/uploads/2020/11/Hotspot-Commercial-Just-Dont-2-scaled.jpgDon’t come to Hotspot. Вчителі не радять йти до своєї школи

Don’t come to Hotspot. Вчителі не радять йти до своєї школи

Arriba! створила ролик школи англійської мови Hotspot School of English, в якому відкрито заявила, в яких випадках не варто йти ...

Creative Digest CIAU. Випуск #017Creative Digest CIAU. Випуск #017

Creative Digest CIAU. Випуск #017

Соціальні кампанії для боротьби з домашнім насильством. Startup World Cup в Україні. Екопроєкти 2020. А також історії створення логотипів культових ...

«Креативна Європа» запустила безкоштовний онлайн-курс про залучення грантів

«Креативна Європа» запустила безкоштовний онлайн-курс про залучення грантів

Національне бюро програми Європейського Союзу «Креативна Європа» в Україні спільно з освітньою платформою Креативна Практика запустили безкоштовний онлайн-курс «Європейські гранти ...

На хвороби нема часу: Санофі в Україні та Publicis Ukraine нагадали українцям про важливість вакцинації

Publicis Ukraine створила для Санофі в Україні, зокрема для напряму вакцин Санофі Пастер, кампанію, що нагадує українцям про важливість вакцинації ...

Українські зірки закликають вийти з кола насильства: кампанія від UNFPA

Українські зірки закликають вийти з кола насильства: кампанія від UNFPA

Фонд ООН у галузі народонаселення UNFPA разом з рекламною агенцією Skykillers та командою Shootgroup створили проєкт, націлений на боротьбу з ...

Видання The Drum назвало кращу зовнішню рекламу 2020

Для зовнішньої реклами 2020 рік видався особливо складним, але вона лишається престижною та креативною сферою, не поступаючись діджитал своїми позиціями.