99,9 бактерій знищено, одна втекла. Чистий експеримент від Activex та Nebo ideas agency

Нещодавно на українському ринку з’явився новий бренд мила Activex. Nebo ideas agency розробило для нього діджитал-експеримент, в результаті якого було знищено 99,9% бактерій.

Проєкт розпочався з 15-секундного банера. У ньому за допомогою колажної стилістики агентство показало, як мило Activex порушує комфорт бактерій на руках. Для демонстрації цього в ролику з’явився мікроскоп, а копірайт звучав так: «Результат видно озброєним оком».

99,9 бактерій знищено, одна втекла. Чистий експеримент від Activex та Nebo ideas agency

Другим етапом кампанії стала активація з лідерами думок. Nebo ideas agency запросило спеціалізовану лабораторію «Зоопарк під мікроскопом» на виїзний експеримент. Його сутність полягала в тому, щоб перевірити руки до і після використання мила Activex. Для цього знадобився потужний мікроскоп зі збільшенням до 2500 крат і роздільною силою в 20 нанометрів.

В експерименті взяли участь 7 блогерів: ресторатор Орест Мурій, власниця магазину здорового харчування Ольга Немчук, коучерка у сфері IT Юлія Норець і insta-мами Маша Весна, Галя Смернова, Міла Москаленко, Тетяна Богашова. Ще одному блогеру, вайнеру Івану Сидорко, відправили подарунковий набір додому, оскільки він захворів на коронавірус.

Агентство зробило роботу мила помітною для всіх. Про що і було створене відео.


Можливо, вам буде цікаво переглянути кампанію, в якій німецький гурт металістів Risen from Shadows вирішив відзначити Всесвітній день боротьби з діабетом (14 листопада). Так, гурт зробили кавери на пісні про солодощі. Проєкт The Dark Side of Sugar є доволі оригінальною засторогою в стилі хеві-метал про небезпеку прихованого в їжі цукру.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Серія онлайн-нетворкінгів «Креативної Європи»

Національні бюро програми ЄС «Креативна Європа» з України, Латвії, Італії, Іспанії та Нідерландів організовують серію онлайн-нетворкінгів для представників культурних та ...

Ребрендинг для чаю grace від banda

banda розробили нову бренд-стратегію та оновили айдентику для чаю grace. Не новачка на українському ринку чаїв потрібно було повернути у ...

Охоплення інтернет-аудиторії України нативною рекламою досягло 95%

За результатами рейтингу медіапанелі Gemius Україна, за 1-й квартал 2021 року нативною рекламою було охоплено майже 27 млн користувачів. Це ...

Мистецьке непорозуміння: в Сеулі пара домалювала графіті вартістю в півмільйона доларів

На виставці сучасного мистецтва в Сеулі молода пара вирішила домалювати одну з картин, що знаходилася в експозиції. Графіті американського художника ...

AIFF Talent Meetings — онлайн-події для всіх, хто цікавиться кіновиробництвом

Фестиваль «Незалежність» спільно з America House запрошують на AIFF Talent Meetings — серію онлайн майстер-класів для всіх, хто цікавиться виробництвом кіно. Спікери AIFF ...

Як страховики доять клієнтів: агенція Zulu Alpha Kilo показує метафору, яку важко ігнорувати

Реклама від агенції Zulu Alpha Kilo для платформи RATESDOTCA, де можна порівняти вартість страхових полісів, врізається у пам’ять надовго. Видовище ...