• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Добірки

Підробки, ковбої та кебаб: стильні й провокативні кампанії Diesel

17 Листопада, 2020
Час прочитання: 3 хв.
A A
Підробки, ковбої та кебаб: стильні й провокативні кампанії Diesel
Share on FacebookShare on Twitter

Модному бренду Diesel, багаторазовому лауреату Cannes Lions, завжди вдавалося привернути до себе увагу. Ця добірка з семи робіт показує, яким чином кампанії Diesel незмінно розбивають кліше, щоб збудувати бренд з яскравою особистістю.

Deisel Go With The Fake (Diesel Breganze, 2018)

Підробки – велика проблема для модних брендів. Що ж з цією проблемою зробив Diesel? Першим почав продавати начебто підробки під назвою Deisel. Спочатку задешево – на вуличному ринку, а потім вже за повну ціну – під час Тижня моди в Нью-Йорку. Такі жарти, коли справжні фанати відчувають себе втаємниченими, є надійним прийомом, що дозволяє об’єднати в єдину спільноту лояльних прихильників Diesel.

Be a Follower (Publicis Milan, 2019)

Лідерам думок живеться несолодко – у них завжди десять валіз багажу, а відірватися від телефону взагалі неможливо. То чому б не бути просто одним з їхніх прихильників? Ця іронічна кампанія задіяла справжніх інфлюенсерів, щоб ті підтвердили її правоту, і примудрилася перевернути з ніг на голову навіть вибір каналу комунікації.

Ha(u)te Couture (Publicis Milan, 2019)

В цій кампанії Diesel нова колекція бренда гордо продемонструвала дошкульні висловлювання своїх ненависників, а люди отримали можливість створювати власний дизайн. 30% ріст продажів онлайн довів, що хейтери також можуть робити рекламу. Подібно до Go With The Fake ця кампанія показує, як вплести проблему (буквально) в саму тканину свого бренда.

Diesel X Mustafa (Publicis Milan, 2019)

Модні бренди також полюбляють бачити довгі черги, що тягнуться на кілька кварталів, оскільки це – ознака популярності їх нової колаборації. Що ж зробив Diesel? Оголосив про співпрацю з Мустафою, власником кіоску, що продає кебаб на вулицях Берліну. Колекція розійшлася, як гарячий кебаб, і висвітлювалася в Vogue, Harper’s Bazaar та інших відомих виданнях. Це – доказ того, що пародіювання усталених практик є ще одним способом для бренда стрибнути вище голови.

Make Love Not Walls (Anomaly Amsterdam, 2017)

Реакцією Diesel на напружену політичну ситуацію в світі стала яскрава та життєствердна кампанія Make Love Not Walls. Її інклюзивність та мультикультуральність показали, що Diesel не боїться торкатися політичних питань і має з цього приводу власну зухвалу думку.

Little Rock (Paradiset DDB, 1997)

Надзвичайно (неприродно!) харизматичний ковбой, вдягнений у денім від Diesel, відлітає в Божі засвіти прямо з брудної вулички Дикого Заходу, після чого з’являється слоган «Для успішного життя». Іронія цієї ранньої рекламної кампанії Diesel принесла їй Гран-прі в Каннах у 1997 році. Тобто від самого початку свого існування цей бренд відкидав умовності своєї категорії, щоразу демонструючи власну індивідуальність.

І наостанок варто також згадати кампанію:

Go With The Flaw (Publicis Italy, 2018)

Це відео знімали в Києві, а до роботи над ним долучилася українська компанія Family Production. Однією з головних «окрас» відео став сумнозвісний іржавий та вже чверть століття як недобудований Подільсько-Воскресенський міст. Естетика руїни, як виявилося, добре гармоніює з цією кампанією, яка віддає належне недосконалості. Щоб привернути до кампанії увагу, бренд видалив усі свої попередні пости в Instagram, перш ніж опублікувати відео. Мовляв, вони втомилися від нескінченної гонитви за досконалістю і вирішили почати все спочатку. Цього разу недосконало. На фестивалі Cannes Lions кампанію Go With The Flaw було відзначено Левами за режисуру, продакшн-дизайн та операторську роботу.

Джерело 1, 2

Теги: cannes lionsвідеомаркетинг і комунікаціїмодафешн

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Оголошено переможців Українського відбору на міжнародний конкурс Креативності в Каннах (Cannes Young Lions & Young Marketers Competition).
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців Українського відбору на міжнародний конкурс Креативності в Каннах (Cannes Young Lions & Young Marketers Competition).

9 Квітня, 2025

Young Lions Competitions 2025 — найпрестижніший міжнародний конкурс для молодих креаторів та маркетологів у віці до 30 років, який дає можливість заявити про себе на міжнародній арені. Цього року українські...

Читати даліDetails

Банкінг як модна філософія

Шарф з багами та першим комп’ютером Apple: лімітована колекція від стартап-студії Kiss My Apps та M0D44

РЕКОМЕНДОВАНО

Відео

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

3 Червня, 2025
Маркетинг і Комунікації

20 років Effie в Україні: тримай марку ефективності

11 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії
Відповідальність

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії

26 Червня, 2025
Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності
Інсайти

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності

25 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.