9 листопада стартувала друга частина масштабної рекламної кампанії MEGOGO. Вже цього понеділка на екранах країни з’явились три нові рекламних ролики з умовними назвами: «Кит», «Кіт» і «Ведмідь».
Кожний ролик, як і загалом уся кампанія, формується на простому інсайті: дім — не конкретне місце; дім — там, де твої рідні, де тобі добре і де є MEGOGO. Головні герої відео потрапляють в абсолютно неочікувані місця: ведмежий барліг, магічний портал, чи навіть черево кита, але поряд із ними завжди є MEGOGO, який робить дозвілля по-справжньому затишним і домашнім. Адже вибір розваг величезний — ТБ, кіно, мультики, спортивні трансляції, аудіо книжки і подкасти та багато іншого.
Над розробкою ідеї працювала агенція Fedoriv. Знімальний процес реалізовано зі студією 23/32, режисером Олегом Томіним та фотографом Олексієм Леусом.
Рекламні ролики вже з’явилися в ефірі національних телеканалів та в інтернет-медіа. Кампанія також підтримується принтами у зовнішній рекламі та рекламою на радіо.
«Ми вже отримали перші результати рекламної кампанії із птеродактилем і чудовою сім’єю. Позитивна динаміка спостерігається як у зростанні впізнаваності бренду та готовності до покупки, так і в реальних підключеннях до сервісу. Віримо, що друга частина спільної із Fedoriv роботи також отримає позитивний фідбек від найсуворішого експерта — нашого користувача», — коментує Валерія Толочина, маркетинг-директорка MEGOGO.
Нагадаємо, на початку осені стартувала масштабна рекламна кампанія MEGOGO, для підготовки якої знадобились місяці аналітичної та креативної роботи. У результаті чого бренд отримав оновлену стратегію комунікацій та «заговорив» зі споживачем новою ще більш зрозумілою мовою.