• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Розвиток і Ефективність

В медіашколі Ukraininan Media E – School відкрито набір на навчальний курс «Медіаменеджмент»

11 Червня, 2018
Час прочитання: 1 хв.
A A
В медіашколі  Ukraininan Media E – School  відкрито набір на  навчальний курс «Медіаменеджмент»
Share on FacebookShare on Twitter

UMESchool розпочинає набір на  навчальний курс «Медіаменеджмент», який  стартує наприкінці літа – 29 серпня 2018 року в Києві на базі Незалежної Асоціації Телерадіомовників (НАМ) при підтримці Deutsche Welle Akademie. До навчання запрошуються керівники онлайн-видань, ТВ-каналів та радіостанцій.

 

Терміни навчання

Курс складається з чотирьох модулів. Загальна тривалість курсу – 4 місяці. Кожний модуль включає в себе 3 дні очного інтенсиву (Київ), та чотири тижні – дистанційного навчання з персональним відгуком від тренерів.

Навчання дозволить учасникам поглибити знання щодо медіастратегії, підбору команди, створення, просування та продажу контенту, монетизації ЗМІ та планування фінансової діяльності.

Для реєстрації потрібно заповнити анкету: https://goo.gl/forms/pwsrck3kQISNkro02.

Реєстрація   відкрита до 15 липня.  Кількість місць – обмежена! Відбір учасників відбувається на конкурсній основі.

 Детальний Розклад курсу:

  • 1 модуль 29-31 серпня : Як розвивати стратегію медійного бізнесу?
  • 2 модуль 28-30 вересня: Як створювати, просувати та продавати контент?
  • 3 модуль 26-28 жовтня : Як заробляти гроші нестандартними шляхами та яким чином економити?
  • 4 модуль 23-25 листопада 2018р: Як створити ефективну команду в сучасних медіа?

Тренерами курсу стали досвідчені медіаексперти:

  • Тетяна Репкова, головний тренер курсу, засновниця клубу медіа менеджерів mediamanagersclub.org, автор книги «Новое время», в минулому – директор відділу досліджень та інформаційного менеджменту у Всесвітній асоціації газет  та видавців новин, WAN-IFRA, в Парижі, Франція;
  • Ірина Когут, бізнес-тренер консалтингової компанії «PM Business Solution», викладач НУ “Львівська політехніка“, незалежний консультант, член Української асоціації управління проектами “УКРНЕТ“;
  • Анна Авраменко, спеціаліст в сфері корпоративних фінансів, фінансового та керівничого обліку (податковий облік, бюджетування, фінансовий аналіз),  робота з міжнародними стандартами.
  • Андрій Александров, видавець та редактор «Білоруського журналу». Має ступінь магістра медіа менеджменту ( Весмінський університет, Лондон). Має досвід успішного досвіду в якості журналіста та редактора білоруських незалежних онлайн-видавництв, газет, радіо та телебачення;
  • Роман Сулима, керівник медіа-лабораторії повного циклу «Custom Lab».
    Спеціалізація: кастом паблишинг, контент-маркетинг, бізнес-девелопмент, топ-менеджмент в медіа. Професійний досвід роботи в медіа 20 років, з них 12 років обіймає ТОП-позиції.
  • Галина Янишевська, власниця та керівничка агенції маркетингових технологій МАТЕ, викладачка Львівської бізнес школи, консультантка бізнесу з питань маркетингу і PR.

Що вивчаємо?

Медіа-менеджер сьогодні має поєднувати в собі багатопрофільність та гнучкість. Саме тому, програма курсу Ukrainian Media E-School “Медіа Менеджмент 2018” передбачає значний обсяг практичних занять в сфері стратегічного менеджменту, маркетингу, фінансів та HR.

«Учасники зможуть на основі інструментів стратегічного планування розробити стратегію розвитку своїх медіа-проектів, щоб забезпечити їх стійкість. В результаті курсу кожен буде зможе сам побудувати формулювання місії свого медіа проекту, проаналізувати свій ринок і визначити прямих конкурентів і їх частки на ринку, побудувати бізнес модель, мети і завдання, бізнес план, редакційну політику і концепцію – тобто все, що треба знати топ-менеджеру медіа проекту, який має намір досягти успіх в ринкових умовах», – поділилися думками  тренери  курсу Тетяна Репкова та Андрій Александров.

 Анна Авраменко запрошує учасників курсу подружитися із фінансами: «Ви зрозумієте, як говорити “на одній мові” з бухгалтером і фінансистом. Ви дізнаєтеся, навіщо вам читати (саме читати, а не брати до уваги!) фінансові звіти, що це не тільки легко і просто, а шалено корисно для підвищення ефективності вашої роботи і роботи компанії (і для здоров’я теж 🙂 Ми розглянемо і навчимося використовувати різний інструментарій вам на допомогу, щоб розумно розпоряджатися грошима, заощаджувати їх, де треба, і примножувати, де це можливо, а також щоб прозоро і справедливо оцінювати внесок кожного в досягнення компанії ».

 Галина Янишевська навчить, як зробити так, щоб ваше повідомлення почула і зрозуміла цільова аудиторія?  «….ми навчимося глибоко і правильно сегментувати і таргетувати клієнта. Будемо розбирати його звички, зацікавлення і поведінку «до кісток». Ми навчимося ще краще готувати страву під назвою «контент», створювати його, впроваджувати та продавати. І ось воно – повідомлення, яке наша цільова аудиторія чує і розуміє!»- розказує тренерка курсу.

Отже, на курсу «Медіаменеджмент» ми дамо повний набір знань для успішних зростань як керівників, так і команди.

Секретами успіху ділиться  Ірина Когут: «Сьогодні успіх Компанії залежить не від одного лідера чи керівника, а від Команди. Кожен учасник Команди – це пазл, якщо ці пазли вдало поєднати між собою, використати сильні сторони кожного то вийде не просто група людей, що виконує спільну роботу, а сильна згуртована команда якій немає рівних. Як створити таку Команду, мотивувати її, побудувати ефективну організаційну структуру та створити HR-бренд своєї медіа компанії таким, щоб у Вас працювали найкращі фахівці Ви дізнаєтесь на 4 модулі курсу «Медіа Менеджменту».

Вартість начання складає:

  • Для компаній- членів Незалежної асоціації телерадіомовників : 1000 грн
  • Для всіх інших компаній( які не є членами НАМу): 3000 грн

Контакти: umes@nam.com.ua

Тел: (044)289-25-99.

 

Теги: маркетинг і комунікаціїмедіаменеджмент

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду
Аналітика

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду

27 Травня, 2025

Український ринок комунікацій балансує між традиційними підходами та новими викликами. З одного боку, ми спостерігаємо зростання Digital ринку – за даними Всеукраїнської рекламної коаліції, у 2024 році він збільшився на...

Читати даліDetails

Таня Поставна: сьогодні мама, завтра продюсерка

Retail Media: чому бренди переходять на рекламу всередині маркетплейсів?

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності

25 Червня, 2025
Відповідальність

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії

26 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

“AVANGАRDEN”: МИСТЕЦТВО, БІЗНЕС І ЖИТТЯ ПОПРИ ВИКЛИКИ ВІЙНИ
Бізнес та Інновації

“AVANGАRDEN”: МИСТЕЦТВО, БІЗНЕС І ЖИТТЯ ПОПРИ ВИКЛИКИ ВІЙНИ

3 Липня, 2025
Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення
Аналітика

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення

30 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.