UMESchool розпочинає набір на навчальний курс «Медіаменеджмент», який стартує наприкінці літа – 29 серпня 2018 року в Києві на базі Незалежної Асоціації Телерадіомовників (НАМ) при підтримці Deutsche Welle Akademie. До навчання запрошуються керівники онлайн-видань, ТВ-каналів та радіостанцій.
Терміни навчання
Курс складається з чотирьох модулів. Загальна тривалість курсу – 4 місяці. Кожний модуль включає в себе 3 дні очного інтенсиву (Київ), та чотири тижні – дистанційного навчання з персональним відгуком від тренерів.
Навчання дозволить учасникам поглибити знання щодо медіастратегії, підбору команди, створення, просування та продажу контенту, монетизації ЗМІ та планування фінансової діяльності.
Для реєстрації потрібно заповнити анкету: https://goo.gl/forms/pwsrck3kQISNkro02.
Реєстрація відкрита до 15 липня. Кількість місць – обмежена! Відбір учасників відбувається на конкурсній основі.
Детальний Розклад курсу:
- 1 модуль 29-31 серпня : Як розвивати стратегію медійного бізнесу?
- 2 модуль 28-30 вересня: Як створювати, просувати та продавати контент?
- 3 модуль 26-28 жовтня : Як заробляти гроші нестандартними шляхами та яким чином економити?
- 4 модуль 23-25 листопада 2018р: Як створити ефективну команду в сучасних медіа?
Тренерами курсу стали досвідчені медіаексперти:
- Тетяна Репкова, головний тренер курсу, засновниця клубу медіа менеджерів mediamanagersclub.org, автор книги «Новое время», в минулому – директор відділу досліджень та інформаційного менеджменту у Всесвітній асоціації газет та видавців новин, WAN-IFRA, в Парижі, Франція;
- Ірина Когут, бізнес-тренер консалтингової компанії «PM Business Solution», викладач НУ “Львівська політехніка“, незалежний консультант, член Української асоціації управління проектами “УКРНЕТ“;
- Анна Авраменко, спеціаліст в сфері корпоративних фінансів, фінансового та керівничого обліку (податковий облік, бюджетування, фінансовий аналіз), робота з міжнародними стандартами.
- Андрій Александров, видавець та редактор «Білоруського журналу». Має ступінь магістра медіа менеджменту ( Весмінський університет, Лондон). Має досвід успішного досвіду в якості журналіста та редактора білоруських незалежних онлайн-видавництв, газет, радіо та телебачення;
- Роман Сулима, керівник медіа-лабораторії повного циклу «Custom Lab».
Спеціалізація: кастом паблишинг, контент-маркетинг, бізнес-девелопмент, топ-менеджмент в медіа. Професійний досвід роботи в медіа 20 років, з них 12 років обіймає ТОП-позиції. - Галина Янишевська, власниця та керівничка агенції маркетингових технологій МАТЕ, викладачка Львівської бізнес школи, консультантка бізнесу з питань маркетингу і PR.
Що вивчаємо?
Медіа-менеджер сьогодні має поєднувати в собі багатопрофільність та гнучкість. Саме тому, програма курсу Ukrainian Media E-School “Медіа Менеджмент 2018” передбачає значний обсяг практичних занять в сфері стратегічного менеджменту, маркетингу, фінансів та HR.
«Учасники зможуть на основі інструментів стратегічного планування розробити стратегію розвитку своїх медіа-проектів, щоб забезпечити їх стійкість. В результаті курсу кожен буде зможе сам побудувати формулювання місії свого медіа проекту, проаналізувати свій ринок і визначити прямих конкурентів і їх частки на ринку, побудувати бізнес модель, мети і завдання, бізнес план, редакційну політику і концепцію – тобто все, що треба знати топ-менеджеру медіа проекту, який має намір досягти успіх в ринкових умовах», – поділилися думками тренери курсу Тетяна Репкова та Андрій Александров.
Анна Авраменко запрошує учасників курсу подружитися із фінансами: «Ви зрозумієте, як говорити “на одній мові” з бухгалтером і фінансистом. Ви дізнаєтеся, навіщо вам читати (саме читати, а не брати до уваги!) фінансові звіти, що це не тільки легко і просто, а шалено корисно для підвищення ефективності вашої роботи і роботи компанії (і для здоров’я теж 🙂 Ми розглянемо і навчимося використовувати різний інструментарій вам на допомогу, щоб розумно розпоряджатися грошима, заощаджувати їх, де треба, і примножувати, де це можливо, а також щоб прозоро і справедливо оцінювати внесок кожного в досягнення компанії ».
Галина Янишевська навчить, як зробити так, щоб ваше повідомлення почула і зрозуміла цільова аудиторія? «….ми навчимося глибоко і правильно сегментувати і таргетувати клієнта. Будемо розбирати його звички, зацікавлення і поведінку «до кісток». Ми навчимося ще краще готувати страву під назвою «контент», створювати його, впроваджувати та продавати. І ось воно – повідомлення, яке наша цільова аудиторія чує і розуміє!»- розказує тренерка курсу.
Отже, на курсу «Медіаменеджмент» ми дамо повний набір знань для успішних зростань як керівників, так і команди.
Секретами успіху ділиться Ірина Когут: «Сьогодні успіх Компанії залежить не від одного лідера чи керівника, а від Команди. Кожен учасник Команди – це пазл, якщо ці пазли вдало поєднати між собою, використати сильні сторони кожного то вийде не просто група людей, що виконує спільну роботу, а сильна згуртована команда якій немає рівних. Як створити таку Команду, мотивувати її, побудувати ефективну організаційну структуру та створити HR-бренд своєї медіа компанії таким, щоб у Вас працювали найкращі фахівці Ви дізнаєтесь на 4 модулі курсу «Медіа Менеджменту».
Вартість начання складає:
- Для компаній- членів Незалежної асоціації телерадіомовників : 1000 грн
- Для всіх інших компаній( які не є членами НАМу): 3000 грн
Контакти: umes@nam.com.ua
Тел: (044)289-25-99.